Hej alle enlige.
Er der nogensinde nogen af jer, der overvejer at finde sammen med barnets/børnenes far igen?
Jeg har været enlig siden min lillemand var 10 mdr. Nu er han over to år, så har været alene i halvandet år.
Meget omkring forældre-rollen er blevet nemmere med tiden, men gud hvor ville jeg ønske at hans far var mere ind over. Hans far har højst sandsynligt haft en depression, og han har mildest talt ikke været der for Birk. Desværre. På nuværende tidspunkt er det en måned siden de sidst sås - og sådanne perioder er der mange af. Vi kan ikke få en ordning op at køre, for hans far er ustabil.
Jeg har på det sidste genovervejet vores situation. Jeg kan til tider savne hans fars venskab, savne hans humor og vores fælles forståelse. Men for at være ærlig, ser jeg ham som en dejlig og super god ven, men har ikke lyst til former for seksuel nydelse med ham.
Jeg ved, at det var hans største drøm at være i en familie, og der ærgrer mig lidt nu, at vi ikke forsøgte mere end vi gjorde dengang. Det blev for meget for mig dengang, han var der ikke for os, og jeg havde en fødsels-depression (som jeg først har erkendt nu....) selvfølgelig er der langt mere der spillede ind, men det kræver længere tid at forklare, så det undlader jeg...
Nå, men er der nogle af jer der nogengange overvejer dette? At finde tilbage til hinanden og forsøge på ny??
Håber på gode svar
Anmeld