temp. på 37,8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. januar 2014

Lukas&Liam<3

lukas temperatur var her til aften 37,8, igår da vi hentede ham i vs havde den været på 37,4, de synes han virkede lidt sløv, så de havde målt.
Jeg har ingenting kunne mærke og det er jo heller ikke rigtig feber. Skal vi gøre noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

JH12

Send ham afsted..
mon ikke han bare er varm ovenpå leg og moslen? Også muligvis var træt?

Min datter har en konstant temperatur på 37,6 og bliver omkring 38 ved leg, især vilde lege. Og her sidst på ugen er hun generelt bare mere træt

Anmeld

30. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis han ikke virker generet på nogen måde så ville jeg sige nej...

vi har fået af vide af både læge og hospital at børn i alderen op til 5 år kan få feber af praktisk taget ingenting...

vores søn har 2 gange haft en så slem forkølelse at han fik feber fordi hans krop bare knoklede derud af for at komme af med det... han blev tjekket mere end en gang specielt da feberen ramte 39.8... men der var bare INTET at finde.. han blev lyttet og trykket og målt og kigget på og de fandt virkelig ingenting der kunne forklare feberen andet end hans forkølelse der virkelig var slem ved ham...

Hvis han peger steder og siger av, eller virker sløv eller svimmel så hold øje med ham...

tjek om den stiger og sørg for masser af væske...

Anmeld

30. januar 2014

Lukas&Liam<3

Glemte måske en lille detalje

For 1 uge siden var han syg i 11 dage med feber, opkast 1 dag, dårlig mave, mellemørebetændelse, og han har stadig lidt betændelse der løber ud (han har dræn)

Anmeld

30. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hov det ændrede lige noget for mit svar...

så ville jeg nok lige tage til tjek hos ørelægen imorgen...

tjekke op på om der er kommet mere betændelse...

Anmeld

31. januar 2014

Lukas&Liam<3

Vi fandt ud af det! Han er kommet hjem med en knaldrød kind - lussingesyge. Hvor dejligt

Anmeld

31. januar 2014

Maja88

Maria&Lukas skriver:

Vi fandt ud af det! Han er kommet hjem med en knaldrød kind - lussingesyge. Hvor dejligt

Er du sikker det er lussingesyge??

Anmeld

1. februar 2014

Lukas&Liam<3

Maja88 skriver:

Er du sikker det er lussingesyge??

Det sagde de i vs. De havde haft flere tilfælde der nede.
Han har også sovet fra 9.40 til 13.30 noget er der galt. Han viser bare ingenting, er glad og leger som han plejer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.