.. At være ude for en ulykke i det her møg vejr

Min kæreste havde taget fri idag, for at have en hyggedag med mig og pigerne. Da vi havde dåb i søndags, havde vi fået en masse gavekort til bl.a. ønskebørn. Vi besluttede os for at kører derhen, og købe noget nyt og lækkert til vores dejlige børn.
På vej derhen, kommer vi ud på en lidt smallere vej, end 'hovedvejen', og der er store dynger af sne i vores side. Vi ser, at der længere fremme kommer en lille lastbil (som en GLS lastbil), med en voldsom slingeren og med fart på. Vi kørte så langt over i vores side som muligt, men det skete alligevel. Hans 'røv' på lastbilen slingerede ind i vores bagende af bilen, så hele bagsmækken blev drykket skæv og delvis af, og vores baglygte blev flået ud, og en stor fed bule og rids hen af siden af bilen

Fuck jeg blev da bange. Især fordi pigerne var med

Vi stiger ud af bilen, både min kæreste, mig og han i lastbilen. (Som viser sig at være polak!). Han kigger på hans egen bil - siger "Jeg okay", og kører sin vej!!? Jeg blev stik tosset! Vi nåede ikke engang at få hans nummerplade skrevet ned.. SÅDAN EN IDIOT!!
Vi tager vores dele der blev rykket af bilen, og kører væk derfra, ind på den nærmeste p-plads. Heldigvis var der ikke sket nogen af os noget. Men pigerne fik også et chok, for de blev da noget så kede af det

Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg. Nok bare brokke mig over det her lorte vejr, sige at i skal passe på derude, og være noget så muggen over at folk bare kan smutte fra en ulykke...
Vores bil er muligvis tatalskadet.. Sådan noget pis altså