hvad laver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

I, i hverdagen med jeres babyer? jeg synes jeg er ved og kører surt i det herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

AlberteSophie

Nu er min datter 1 år, så sikkert ikke meget baby mere. 

Her bager vi, laver aftens mad, lav tøj. Alle de ting der altid skal laveS, hun ELSKER at være med. 

Anmeld

30. januar 2014

Wimmie

MiichellaMalou skriver:

I, i hverdagen med jeres babyer? jeg synes jeg er ved og kører surt i det herhjemme

Da min datter var baby sørgede jeg for at komme meget ud. Det kommer jo meget an på hvilken slags baby man har, men jeg havde nemt ved at have hende med rundt da hun var meget rolig og nem (de første 8-9 måneder i hvert fald)  

Vi gik ture, tog i mødregruppe, mødtes med andre mødre fra en FB-terminsgruppe, tog i svømmehal... Jeg gik ikke rigtig til noget fast med hende, men næste gang kunne jeg godt finde på at tilmelde mig noget; f.eks.babysvømning, baby-gymnastik, tage i legestue osv.

Og ellers hyggede vi bare herhjemme 

Anmeld

30. januar 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Kender du ikke andre der går hjemme, som du kan mødes med?

Anmeld

30. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Kender du ikke andre der går hjemme, som du kan mødes med?

Nej dem jeg kender har aldrig overskud til noget. Og jeg er tit fuld af energi og overskud

Anmeld

30. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Wimmie skriver:

Da min datter var baby sørgede jeg for at komme meget ud. Det kommer jo meget an på hvilken slags baby man har, men jeg havde nemt ved at have hende med rundt da hun var meget rolig og nem (de første 8-9 måneder i hvert fald)  

Vi gik ture, tog i mødregruppe, mødtes med andre mødre fra en FB-terminsgruppe, tog i svømmehal... Jeg gik ikke rigtig til noget fast med hende, men næste gang kunne jeg godt finde på at tilmelde mig noget; f.eks.babysvømning, baby-gymnastik, tage i legestue osv.

Og ellers hyggede vi bare herhjemme 

Overvejede også meget baby svømning, og mødregruppe er vi i hver fredag

Anmeld

30. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

AlberteSophie skriver:

Nu er min datter 1 år, så sikkert ikke meget baby mere. 

Her bager vi, laver aftens mad, lav tøj. Alle de ting der altid skal laveS, hun ELSKER at være med. 

Ja bage kan jeg ikke da basse ikke er gammel nok til at forstå det.

Anmeld

31. januar 2014

AlberteSophie

MiichellaMalou skriver:

Ja bage kan jeg ikke da basse ikke er gammel nok til at forstå det.

Nej, det gør han nok ikke jeg lagde alberte på maven på køkken bordet når jeg gik i krig 

Anmeld

31. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

AlberteSophie skriver:

Nej, det gør han nok ikke jeg lagde alberte på maven på køkken bordet når jeg gik i krig 

Puha det ville jeg slet ikke turde med Marcus da han bevæger sig helt vildt og nok ikke går længe før han kravler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.