Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første mens siden fødslen, bløder utroligt meget og er meget drænet for energi. Bruger en super fra tampax og et bind, de er gennemblødt efter en time og så bløder jeg over kanterne. Da jeg skulle putte min søn står jeg uden trusser på fordi jeg ikke gider bløde flere af dem til og havde 10 min tidl. puttet en tampon op, da jeg så ligger ham ned i hans seng så løber blodet ned af mine ben. I nat havde jeg en tampax og et natbind på, det var gennemblødt et par timer efter. Er det meget normalt? Eller skal jeg tage til lægen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Første mens siden fødslen, bløder utroligt meget og er meget drænet for energi. Bruger en super fra tampax og et bind, de er gennemblødt efter en time og så bløder jeg over kanterne. Da jeg skulle putte min søn står jeg uden trusser på fordi jeg ikke gider bløde flere af dem til og havde 10 min tidl. puttet en tampon op, da jeg så ligger ham ned i hans seng så løber blodet ned af mine ben. I nat havde jeg en tampax og et natbind på, det var gennemblødt et par timer efter. Er det meget normalt? Eller skal jeg tage til lægen?
Jeg blødte også som et slagte svin efter fødsel havde fået ks
jeg tog kontakt til læge og fik nogen piller som skulle sætte blødningen lidt i standsning
Kan godt huske at min mens altid har været kraftig de første 2 dage og så er væk på 4. dagen, men syns godt nok det her vildt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128