Janne T. skriver:
Den sidste uge har James skidt virkelig mange gange om dagen, ift normalen som altid har været på 1-2 gange dagligt (og nogen gange nogle dage ugen). Jeg vil sige, at den sidste uge har det i snit være 6 gange om dagen, sikkert mere.
Han har ikke tynd mave - Et par enkelte har været vandige, men ellers er det bare sådan lysegult og meget ildelugtende (beklager detaljerne!)
Han fejler ikke noget ellers. Men jeg synes det har stået på længe nu. Det værste er at han vågner midt om natten, fordi han også skider der, og så er han vågen i flere timer. Og hans bagdel er virkelig slidt op af alle de skideture!
Han har én eneste lillebitte tand der er ved at være igennem tandkødet, og det er en af fortænderne i overmunden. Én af de små, vel at mærke. Men han har ikke reageret med samme afføringsmønster ved nogen af hans andre 5 tænder, så på en måde tror jeg ikke helt det er derfor.
Hvad kan det være og hvad kan vi gøre?
Jeg kommer sådan til at tænke på om han får noget han ikke kan tåle. Farmand er laktoseintolerant og jeg ved det er arveligt. Men hvis det derfor han skider sådan, så ville han vel også have ondt i maven, hvilket jeg ikke har indtryk af han har, og så er det vel også underligt det først er nu det er kommet? Han har jo fået MME, hvori der er laktose fra han var 5 mdr. (er 9½ måneder nu).
Forslag? Tanker? På forhånd tak hvis ikke jeg får svaret alle.
Jeg vil bare lige fortælle, at det vist nok er meget normalt, at babyer ikke er laktoseintolerante, men er noget de bliver senere(ved ikke lige hvornår). Men jeg skal dog ikke kunne sige, om det er det der er galt 
Anmeld