Skjolder på hvide body'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.111 visninger
21 svar
7 synes godt om
30. januar 2014

Anonym8827

Hej alle.
Har en del hvide body'er, men der en del skjolder fra gylp m.m. På og de er blevet vasket normalt, men er de til at rede.??

Er der nogle smarte tricks til at få dem fjernet, eller.?
Min veninde står i skal bruge alt til barnet og ville være rart hvis hun kunne få dem, uden de ligner lort. Men ellers må de jo bare ud ://

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Klumpe-dumpe

Anonym8827 skriver:

Hej alle.
Har en del hvide body'er, men der en del skjolder fra gylp m.m. På og de er blevet vasket normalt, men er de til at rede.??

Min veninde står i skal bruge alt til barnet og ville være rart hvis hun kunne få dem, uden de ligner lort. Men ellers må de jo bare ud ://

Jeg ville lægge dem i blød i klorin/vand.

Anmeld

30. januar 2014

Anonym8827

Ariel skriver:

Jeg ville lægge dem i blød i klorin/vand.

Okay.

Hvor meget skal man bruge af klorin og vand.? Og hvad gør man efter det.? Vasker dem normalt eller.?

Anmeld

30. januar 2014

Eliza

Altså det er nok ik pisse nem i de her dage men.,. De skal ud i solen, den får pletteren væk.
Det hjalp her.
Der var store gule plamager efter afføring og solen ku altid trylle dem væk

Anmeld

30. januar 2014

Klumpe-dumpe

Anonym8827 skriver:

Okay.

Hvor meget skal man bruge af klorin og vand.? Og hvad gør man efter det.? Vasker dem normalt eller.?

Doseringen står på klorien. Og ja så plejer jeg at vaske dem 2 gange efterfølgende.

Anmeld

30. januar 2014

Anonym8827

Eliza skriver:

Altså det er nok ik pisse nem i de her dage men.,. De skal ud i solen, den får pletteren væk.
Det hjalp her.
Der var store gule plamager efter afføring og solen ku altid trylle dem væk

Ja det lyder ikke helt nemt. Hva med hvid sne.? måske kan det reflekterer solen ned på dem

Anmeld

30. januar 2014

Eliza

Godt med tøj på og så ud med en lup og se om du kan "fange" en stråle?

Anmeld

30. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Som en anden nævner, så en spand med vand og en god  omgang klorin. Lad dem stå nogen timer og ind i vaskemaskinen, så bliver de helt hvide igen

Anmeld

30. januar 2014

Nea85

Anonym8827 skriver:

Hej alle.

Jeg står lidt i samme situation, mine bodyer er bare farvede. I går vaskede jeg al babytøjet, og på trods af pletbehandling er skjolderne desværre ikke gået af

Du skal være opmærksom på, at klorin er meget hårdt for tøjet, og at det mørner tøjet.
Jeg overvejer at gå en tur i matas og købe noget til at farve tøjet med i vaskemaskinen, men jeg ved ikke, om det vil dække skjolderne - det er jo et forsøg værd. Det hjælper selvfølgelig ikke på dine bodyer, hvis du gerne vil have, de forbliver hvide..

Anmeld

30. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Eliza skriver:

Godt med tøj på og så ud med en lup og se om du kan "fange" en stråle?

Hahaha, fedt billede jeg lige fik for mit indre øje 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.