Skabs-skruk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2009

marol

Hej allesammen.

I har fået spørgsmålet før, men i får det lige igen. Spørgsmålet går på, om jeg kan være gravid.

Jeg skal have forventet mens. om ca. 4 dage. Jeg har, grundet stikken i mave og lænden, taget en graviditetstest for en uge siden. Den vidste meget svagt positiv, og samme gjorde den næste, næste morgen.( Jeg vidste dem til min kæreste, og han kunne også se en lille streg, omend den var utydelig...bare så jeg var sikker på det ikke var ren indbildning)

Dagen efter tog jeg en anden test og den viste midlertidigt negativ. Jeg tog dagen efter endnu en test, men af samme mærke som før, og her var stregen der igen, dog stadig meget utydelig. (burde bestemt få procenter fra producenten)

Jeg tog herefter til lægen, der mente det var meget usyndsynligt jeg kunne teste svagt positiv så tidligt, og det virker også lidt underligt på mig? Han tog ikke en test, men testede der imod for blærebetændelse. (Hvilket jeg ikke havde)

Jeg har meget ømme bryster, mere end jeg plejer at have inden mens, synes jeg. Det stikker i maven og jeg er svimmel.

Anyway, tester om 4 dage igen, men kunne godt tænke mig at forberede mig mentalt og høre jeres kyndige vurdering, da jeg er lidt forvirret.

Har også postet dette under "graviditet", beklager hvis dette er generende, kender ikke helt proceduren her.

På forhånd mange tak.

Hilsen Liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

silden85

jeg krydser finger for dig når du skal test igen men jeg tror at du er gravid

Anmeld

3. august 2009

otlitrom

Tror du er gravid. for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.