Er altså en smule forarget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.584 visninger
20 svar
8 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er på cyklusdag 13 Idag, og er Idag gået igang med at teste for ægløsning .. 

Jeg har så taget en graviditetstest istedet for en æl test.. Ikke med vilje. Opdagede det efterfølgende .. Som sagt er jeg på cyklus dag 13, så derfor undre det mig at testen er svagt positivt. Er invitro's teste virkelig så ringe ? 

I får lige et billede .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Kay

som jeg ser den er der ikke farve i stregen... altså den lysserøde farve... så det er en skyggestreg... og det kan forekomme på alle merker... kender dog ik det mærke du bruger... 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

som jeg ser den er der ikke farve i stregen... altså den lysserøde farve... så det er en skyggestreg... og det kan forekomme på alle merker... kender dog ik det mærke du bruger... 

Det er dem de forhandler i Bilka  

Synes de er ret dumme de skyggestreger .. Jeg er ihvertfald ikke gravid .. -endnu  

Anmeld

29. januar 2014

Kay

Anonym skriver:

Det er dem de forhandler i Bilka  

Synes de er ret dumme de skyggestreger .. Jeg er ihvertfald ikke gravid .. -endnu  

Skygge streger er bare dumme :-(

Anmeld

30. januar 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Jeg er på cyklusdag 13 Idag, og er Idag gået igang med at teste for ægløsning .. 

Jeg har så taget en graviditetstest istedet for en æl test.. Ikke med vilje. Opdagede det efterfølgende .. Som sagt er jeg på cyklus dag 13, så derfor undre det mig at testen er svagt positivt. Er invitro's teste virkelig så ringe ? 

I får lige et billede .. 

Nu har jeg lavet det om til et negativ-billede.. Og det ser ud til at der farve i stregen ellers ville den ikke lyse op... Er testen aflæst inden for de 5 minutter?

Anmeld

30. januar 2014

Maja88

Jeg kan kun se en streg??

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Nu har jeg lavet det om til et negativ-billede.. Og det ser ud til at der farve i stregen ellers ville den ikke lyse op... Er testen aflæst inden for de 5 minutter?

Testen er aflæst indenfor tid. Men uanset hvad, så er det bare et skod mærke. For jeg er som sagt kun liiige ved æl dagen .. 

syntes bare are i skulle se ..

Anmeld

30. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

I får lige et billede .. 

Jeg kan ikke se 2 streger, men hvis der er. Er du så 100% sikker på at du ikke er gravid (fra sidste cyklus)? 

Sidste mens var måske anderledes? Du har været mere træt m.m? 

Anmeld

30. januar 2014

stjernehimmel

mortilfreja skriver:

Den virker ikke den i negativ jeg har haft et hav med skyggestreger hvor de os lyser... Og jeg var heller ik gravid 

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Jeg kan ikke se 2 streger, men hvis der er. Er du så 100% sikker på at du ikke er gravid (fra sidste cyklus)? 

Sidste mens var måske anderledes? Du har været mere træt m.m? 

Jeg var på p-piller i sidste cyklus.. 

Nu er den godt nok tørret ind, men jeg har lige taget et nyt billede ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.