ih altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
10 svar
2 synes godt om
29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Det der når man forelsker sig i en bil og ved vi begge gerne vil have en større bil er altså ret irriterende.

Ville ikke noget med indlægget bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Oh yes! Forstår dig til fulde!! Vi vil gerne selv have ny bil. Men det har vi bare slet ikke råd til! Det værste er at den er meget mere økonomisk og billigere i grøn ejer afgift også. Så irriterende!

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

SDD skriver:

Oh yes! Forstår dig til fulde!! Vi vil gerne selv have ny bil. Men det har vi bare slet ikke råd til! Det værste er at den er meget mere økonomisk og billigere i grøn ejer afgift også. Så irriterende!

Vi har ikke råd fordi vi lige skal betale resten af lånet ud.. men nej det irriterende vi ikke kan tage over og besøge min svigermor da der simpelthen ikke er plads i bilen til alle de ting vi skal have med.

Anmeld

29. januar 2014

Laulund87

Kan jeg godt forstå!

Vi har lige købt helt ny bil efter at have haft en håndfuld biler som hele tiden gik i stykker. Det er skønt og man ved bare at der ikke er noget der skal skiftes osv i et godt stykke tid

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Laulund87 skriver:

Kan jeg godt forstå!

Vi har lige købt helt ny bil efter at have haft en håndfuld biler som hele tiden gik i stykker. Det er skønt og man ved bare at der ikke er noget der skal skiftes osv i et godt stykke tid

Ja synes også det er dejligt med vi har en ny bil den er kun 2 år gammel her til februar. Men min kæreste troede jo ikke han ville få en kæreste og lige pludselig barn osv. så håber lidt jeg kan få den solgt for ja gerne 100,000kr

Anmeld

29. januar 2014

Laulund87

MiichellaMalou skriver:

Ja synes også det er dejligt med vi har en ny bil den er kun 2 år gammel her til februar. Men min kæreste troede jo ikke han ville få en kæreste og lige pludselig barn osv. så håber lidt jeg kan få den solgt for ja gerne 100,000kr

Ja så mangler man jo pladsen

Vi er glade for at det er slut med klapvogn så vi har købt en lille, økonomisk bil

Anmeld

29. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MiichellaMalou skriver:

Vi har ikke råd fordi vi lige skal betale resten af lånet ud.. men nej det irriterende vi ikke kan tage over og besøge min svigermor da der simpelthen ikke er plads i bilen til alle de ting vi skal have med.

Ja det kan jeg virkelig godt forstå! Og så når det ovenikøbet er helt ny. Vores er godt nok gammel efterhånden, fra 04.

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Laulund87 skriver:

Ja så mangler man jo pladsen

Vi er glade for at det er slut med klapvogn så vi har købt en lille, økonomisk bil

Kan jeg godt forstå især hvis der Heller ikke kommer flere børn. Vi skal jo bruge barnevogn den kan vi ikke have i bilen eller jo men så kan der overhovedet ikke Være andet. Og vi vil jo gerne have en toer og to tre år. Og der har vi jo også brug for plads til barnevogn og der kan jeg jo se allerede nu det aldrig går i den vi har..

Anmeld

29. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

SDD skriver:

Ja det kan jeg virkelig godt forstå! Og så når det ovenikøbet er helt ny. Vores er godt nok gammel efterhånden, fra 04.

Ja 2 år gammel kan godt li jeg kalder den for vores bil når det egentlig er min kærestes Haha

Anmeld

29. januar 2014

Mom2

MiichellaMalou skriver:

Husk nye biler taber enormt meget værdi når de kører udover kantstenen ved forhandleren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.