Surface "computer" eller ipad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

hvad ville i vælge? Den skal vel primært bruges til surf, netflix, lidt skole noter, og i den dur. 

Det er til min datter som er herinde, derfor anonymiteten 

Hov, hvis i stemmer for en ipad, skal det så være en ipad 2 eller en ipad mini? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Monski

Anonym skriver:

hvad ville i vælge? Den skal vel primært bruges til surf, netflix, lidt skole noter, og i den dur. 

Det er til min datter som er herinde, derfor anonymiteten 

Hov, hvis i stemmer for en ipad, skal det så være en ipad 2 eller en ipad mini? 

Jeg ved ikke hvad jeg ville vælge, men prøv at kigge på en iPad air også, vi har en og er super glade for den
Tænker også på størrelse og vægt og sådan

Anmeld

29. januar 2014

Noneother

Bare et godt råd. Skulle du gå hen og vælge en surface computer, så vær helt sikker på at du vælger den der hedder surface pro. Den almindelige kører på rt styresystem, og det er så kikset og dårligt lavet, at det ikke er til at fatte at det kommer fra nogen af verdens førende indenfor teknologi. -og du/din datter vil komme til at fortryde det bittert, hvis ikke i vælger pro.

Det vil ekspedienterne i butikkerne bare gerne gøre alt for ikke at fortælle dig.

MEN stadig. Jeg ville vælge surface. Bare Pro -Eller faktisk ville jeg vælge et android baseret styresystem, men de er vidst ikke rigtig ude med hybrider endnu.

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Bare et godt råd. Skulle du gå hen og vælge en surface computer, så vær helt sikker på at du vælger den der hedder surface pro. Den almindelige kører på rt styresystem, og det er så kikset og dårligt lavet, at det ikke er til at fatte at det kommer fra nogen af verdens førende indenfor teknologi. -og du/din datter vil komme til at fortryde det bittert, hvis ikke i vælger pro.

Det vil ekspedienterne i butikkerne bare gerne gøre alt for ikke at fortælle dig.

MEN stadig. Jeg ville vælge surface. Bare Pro -Eller faktisk ville jeg vælge et android baseret styresystem, men de er vidst ikke rigtig ude med hybrider endnu.

Kan du forklarer lidt nærmere hvad det er med det styresystem? 

Anmeld

29. januar 2014

Noneother

Kan du forklarer lidt nærmere hvad det er med det styresystem? 

De har verdens mindste app store. (-og kan kun køre programmer/spil fra den) 
Rt fik ikke den ventede succes og derfor er der ingen, specielt ikke de mindre app udviklere, men osse mange af de store, der gider at investere de penge det koster, at udvikle ordentlige apps, spil osv. til den. De apps der så er, er sjældent fejlfri. Viaplay appén kommer måske op og køre igen en dag, efter de f***ede den nyeste opdatering i et forsøg på gøre den bedre.
Netflix appén laver pjat med underteksterne, men nu er den da stoppet med at lave sjove farver. Spotify kan du godt glemme. Det samme med fx e-boks.
Du kan, hvis du er heldig finde en 5-10 spil, du gider bruge mere end 10 minutter på.
Nogle skolers intranet kan slet ikke fungere med rt. Jeg har lige ventet 5 måneder på at det problem blev fixet på min skole.
Nem id - Sider/spil der anvender java. Det kan den heller ikke. (Det kan en ipad så heller ikke, men det kan surface pro)
Mit styresystem har chrashed og sendt mig ud i en uendelighed af genstarter et hav af gange, efter jeg opdaterede til version 8.1

Layout/sidelæsning fungerer rigtig dårligt på mange sider. Som fx baby.dk

..og jeg kunne blive ved. Don´t.. Just don´t

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

De har verdens mindste app store. (-og kan kun køre programmer/spil fra den) 
Rt fik ikke den ventede succes og derfor er der ingen, specielt ikke de mindre app udviklere, men osse mange af de store, der gider at investere de penge det koster, at udvikle ordentlige apps, spil osv. til den. De apps der så er, er sjældent fejlfri. Viaplay appén kommer måske op og køre igen en dag, efter de f***ede den nyeste opdatering i et forsøg på gøre den bedre.
Netflix appén laver pjat med underteksterne, men nu er den da stoppet med at lave sjove farver. Spotify kan du godt glemme. Det samme med fx e-boks.
Du kan, hvis du er heldig finde en 5-10 spil, du gider bruge mere end 10 minutter på.
Nogle skolers intranet kan slet ikke fungere med rt. Jeg har lige ventet 5 måneder på at det problem blev fixet på min skole.
Nem id - Sider/spil der anvender java. Det kan den heller ikke. (Det kan en ipad så heller ikke, men det kan surface pro)
Mit styresystem har chrashed og sendt mig ud i en uendelighed af genstarter et hav af gange, efter jeg opdaterede til version 8.1

Layout/sidelæsning fungerer rigtig dårligt på mange sider. Som fx baby.dk

..og jeg kunne blive ved. Don´t.. Just don´t

tusind tak for dit svar, jeg tror jeg vælger at hoppe surface over.. 

Anmeld

29. januar 2014

Noneother

Anonym skriver:

tusind tak for dit svar, jeg tror jeg vælger at hoppe surface over.. 

Det var så lidt. Det kan virkelig ikke betale sig at hoppe i den fælde. Jeg fortryder så meget at jeg ikke smed den tusse mere efter en pro.

De kører på det oprindelige (fulde) Windows styresystem og kan det samme som en rigtig pc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.