Vil ikke spise aftensmad..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
10 svar
4 synes godt om
29. januar 2014

MMOGM

Min søn på 16mdr. Vil ikke spise aftensmad lige i øjeblikket 

Det eneste han vil spise er havregrød (hvis han ellers vil spise det). Det er så frustrerende! 

Kan se der er to tænder på vej, og tænker det måske er det.. Men det gør ondt at se ham sidde der, uden at ville spise 

Nogen der har gode råd, til hvad det kan være, eller  hvad vi evt kan servere for ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

TNBC

MMOGM skriver:

Det eneste han vil spise er havregrød (hvis han ellers vil spise det). Det er så frustrerende! 

Kan se der er to tænder på vej, og tænker det måske er det.. Men det gør ondt at se ham sidde der, uden at ville spise 

Nogen der har gode råd, til hvad det kan være, eller  hvad vi evt kan servere for ham?

hvad og hvornår spiser han i løbet af dagen?

Anmeld

29. januar 2014

MMOGM

Yurie skriver:

hvad og hvornår spiser han i løbet af dagen?

Det er svært at sige da de får forskelligt mad i vuggestuen. Men de spiser sådan ca. Frugt kl 9 frokost kl 11 og brød og frugt kl 15. 

Jeg får at vide at han spiser i vuggestuen, så er lidt forvirret 

Vi spiser varieret kost. 

Anmeld

29. januar 2014

TNBC

MMOGM skriver:

Det er svært at sige da de får forskelligt mad i vuggestuen. Men de spiser sådan ca. Frugt kl 9 frokost kl 11 og brød og frugt kl 15. 

Jeg får at vide at han spiser i vuggestuen, så er lidt forvirret 

Vi spiser varieret kost. 

Så er han nok ikke sulten. der er mange børn der ikke spiser aftensmad i en periode, fordi de ikke er sultne. Vi spiser jo heller ikke hvis vi ikke er sultne

Men så længe han spiser godt i løbet af dagen, så går det nok.

Anmeld

29. januar 2014

MMOGM

Yurie skriver:

Så er han nok ikke sulten. der er mange børn der ikke spiser aftensmad i en periode, fordi de ikke er sultne. Vi spiser jo heller ikke hvis vi ikke er sultne

Men så længe han spiser godt i løbet af dagen, så går det nok.

Det kan selvfølgelig godt være

synes bare det er frustrerende når han ikke kan fortælle hehe 

Anmeld

29. januar 2014

Mom2

MMOGM skriver:

Synes ikke det er mærkeligt, at han ikke vil spise aftensmad hvis der er tænder på vej. Min datter er glad for yoghurt, så det får hun når hun ikke vil have varm mad, for synes det er bedre end hun ikke spiser noget

Anmeld

29. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Enig med yurie det er helt normalt at de i perioder spiser mindre til aften. eller i det hele taget.

Anmeld

29. januar 2014

TNBC

MMOGM skriver:

Det kan selvfølgelig godt være

synes bare det er frustrerende når han ikke kan fortælle hehe 

Han skal nok spise når han er sulten.
Det er ganske normalt.

Anmeld

29. januar 2014

MMOGM

Christina88 skriver:

Synes ikke det er mærkeligt, at han ikke vil spise aftensmad hvis der er tænder på vej. Min datter er glad for yoghurt, så det får hun når hun ikke vil have varm mad, for synes det er bedre end hun ikke spiser noget

Han vil desværre ikke engang smage på yoghurt når jeg prøver at tilbyde 

Men han spiser gerne havregryn hehe.

Anmeld

29. januar 2014

Chris86

Det oplevede vi også ved den alder og faktisk igen nu (knap tre år)... Hun spiser i løbet af dagen, men aftensmaden gider hun pt ikke have, kun meeeeget lidt.. Stort set heller ikke hvis hun får livretter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.