Kan man tillade sig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2014

SRP

Hej piger

Min datter på 10 måneder er i dagtimerne hos in dagplejer. Hun plejer at tage hagesmækken af hende, når hun skal ud at sove i barnevognen, men det har hun ikke gjort de sidste par dage. Kan jeg tillade mig at sige hun gerne må være opmærksom på det? Er så nervøs for om hun kan blive kvalt i den, hvis hun vrider sig, da den jo sidder rimelig til. Ved ikke om jeg er hysterisk og vil ikke virke negativ. Hun siger dog også, hvis der er ting hun mener vi bør være OBS på eller gøre anderledes.... Hmm hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

TNBC

SRP skriver:

Hej piger

Min datter på 10 måneder er i dagtimerne hos in dagplejer. Hun plejer at tage hagesmækken af hende, når hun skal ud at sove i barnevognen, men det har hun ikke gjort de sidste par dage. Kan jeg tillade mig at sige hun gerne må være opmærksom på det? Er så nervøs for om hun kan blive kvalt i den, hvis hun vrider sig, da den jo sidder rimelig til. Ved ikke om jeg er hysterisk og vil ikke virke negativ. Hun siger dog også, hvis der er ting hun mener vi bør være OBS på eller gøre anderledes.... Hmm hvad mener I?

Ja synes jeg godt. For at være helt ærlig synes jeg ikke det er særligt lækkert at lægge et barn ud og sove med en brugt hagesmæk. De skal tages af, skylles/vaskes efter brug.
siger hun hvorfor hun gør det?

Anmeld

29. januar 2014

SRP

Yurie skriver:

Ja synes jeg godt. For at være helt ærlig synes jeg ikke det er særligt lækkert at lægge et barn ud og sove med en brugt hagesmæk. De skal tages af, skylles/vaskes efter brug.
siger hun hvorfor hun gør det?

Nej men hun plejer faktisk også at tage den af, så håber og tror det bare er en forglemmelse, men ja burde nok lige minde hende om det.

Anmeld

29. januar 2014

TNBC

SRP skriver:

Nej men hun plejer faktisk også at tage den af, så håber og tror det bare er en forglemmelse, men ja burde nok lige minde hende om det.

kommer an på hvor mange dage vi snakker om i træk? En dag engang imellem er forglemmelse, og hun skal vel give hende overtøj på, der vil hun vel se at hun stadigvæk har den på.

Anmeld

29. januar 2014

Hullabullabulla

SRP skriver:

Hej piger

Det kommer lidt an på om det er en savlsmæk eller en hagesmæk hun også har på når hun spiser.. Min søn er 10 måneder og har altid savlet/gylpet har derfor næsten 24/7 en stof savlsmæk på (dog ikke om natten). Når han spiser får han en hagesmæk på..

I min verden er chancen for at blive kvalt i en savlsmæk den samme som en elefanthue osv så det bekymrer ikke mig, men hvis du er bekymret synes jeg da du skal udtrykke det overfor hende, mon ikke hun godt kan forstå det?

Anmeld

29. januar 2014

LBK

SRP skriver:

Hej piger

selvfølgelig kan du det. Og hvis du ikke bryder dig om at sige det direkte fordi du måske er lidt i tvivl, så sig det indirekte i forbindelse med en anden samtale.

Fx Jeg har taget en ekstra trøje med. Er du sød at give hende den på når hun skal ud og sove hvis det er for koldt, og så tage hagesmækken af så hun ikke kommer til at fryse pga savl?? (hvis hun fx savler meget??)

Anmeld

29. januar 2014

Kløver

Synes jeg er ok, jeg er selv sart med sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.