Tid til planlagt kejsersnit, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2014

MorT3Banditter

Hvis jeg nu beslutter mig for at få et planlagt kejsersnit, hvornår får man så det? Hører nemlig tit at mange får det i uge 38? Er der nogen grund til det?

Jeg har angst for at føde selv da min sidste fødsel var slem og jeg fødte et alt for stort barn på 4480 g. som jeg slet ikke havde måtte føde selv hvis de vidste at han var så stor. Men ud kom han da med det resultat at jeg har fået kronisk bækkenløsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

asff

MorT2Banditter skriver:

Hvis jeg nu beslutter mig for at få et planlagt kejsersnit, hvornår får man så det? Hører nemlig tit at mange får det i uge 38? Er der nogen grund til det?

Jeg har angst for at føde selv da min sidste fødsel var slem og jeg fødte et alt for stort barn på 4480 g. som jeg slet ikke havde måtte føde selv hvis de vidste at han var så stor. Men ud kom han da med det resultat at jeg har fået kronisk bækkenløsning.

jeg fik tid 39+3 men hun kom 38+ 4

Anmeld

29. januar 2014

MorT3Banditter

asff skriver:

jeg fik tid 39+3 men hun kom 38+ 4

Nå du nåede ikke så langt?

Hvornår fik du din tid til pks? Får man en dato lang tid før eller bare et par uger før?

Anmeld

29. januar 2014

Lykke:)

MorT2Snart3 skriver:

Jeg fik tid 39+6, han kom 38+1

Anmeld

29. januar 2014

maria_wlt

MorT2Snart3 skriver:

Min blev planlagt til 39+0 men blev til 39+1 pga travlhed  (på OUH)

Anmeld

29. januar 2014

asff

MorT2Snart3 skriver:

Nå du nåede ikke så langt?

Hvornår fik du din tid til pks? Får man en dato lang tid før eller bare et par uger før?

Nej vandet gik

Jeg fik faktisk først ''lov'' til at få kejsersnit i uge 35, og så fik jeg tiden omkring 37

Anmeld

29. januar 2014

MorT3Banditter

maria_wlt skriver:

Min blev planlagt til 39+0 men blev til 39+1 pga travlhed  (på OUH)

Hvornår fik du din tid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.