Erfaring med dette Hjælp!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
1 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Har idag fået voldsomme kramper i underlivet, kan næsten ikk gå, og når jeg rejser mig så ryster jeg pga smerter :/ (mit uflåd er knald hvidt) Testede igår men den var negativ, har en homon spiral, men den kunne lægen ikke finde for ca 2mdr siden, så den har rykket sig op, Har ikke haft mens i snart halvt andet år, Så det kan ikke være mens smarter! :/ Har hørt at ved gravid udenfor livmoren skulle give en positiv test. ?

- Nogle der har prøvet dette før, og ved hvad det evt kunne skyldes, Inden jeg kontakter lægen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Har idag fået voldsomme kramper i underlivet, kan næsten ikk gå, og når jeg rejser mog så ryster jeg pga smerter :/ Testede igår men den var negativ,har en spiral men den kunne lægen ikke finde for ca 2mdr siden, så den har rykket sig op, Har ikke haft mens i snart halvt andet år, Så det kan ikke være mens smarter! :/ Har hørt at ved gravid udenfor livmoren skulle give en positiv test.

- Nogle der har prøvet dette før, og ved hvad det evt kunne skyldes?

Hvis din læge ikke kan finde din spiral så skal du altså sendes videre og have undersøgt hvor den befinder sig...

den kan gnave sig ind i dit væv..... min havde sat sig forkert, og den gave store gener.....

du bliver nød til at kontakte lægen og få dem til at kigge nærmer på dig.... den kan skade dit underliv.. en graviditet udenfor livmoderen vil give en positiv test....

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Hvis din læge ikke kan finde din spiral så skal du altså sendes videre og have undersøgt hvor den befinder sig...

den kan gnave sig ind i dit væv..... min havde sat sig forkert, og den gave store gener.....

du bliver nød til at kontakte lægen og få dem til at kigge nærmer på dig.... den kan skade dit underliv.. en graviditet udenfor livmoderen vil give en positiv test....

Hun henviste mig til gynægolog, og fik en tid 9.april, da hun ikke har tid før:/

Anmeld

29. januar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hun henviste mig til gynægolog, og fik en tid 9.april, da hun ikke har tid før:/

:-O hold da fast.. det var godt nok længe og vente.....

hvis du ikke har ringet til lægen så ring og sig at du hverken kan gå eller stå for smerte... det kan os være en cyste der er sprunget(det er ufarligt men gør PISSE ondt nogle gange)

Anmeld

29. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Undersøg ventetider hos andre gynækologer.

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

:-O hold da fast.. det var godt nok længe og vente.....

hvis du ikke har ringet til lægen så ring og sig at du hverken kan gå eller stå for smerte... det kan os være en cyste der er sprunget(det er ufarligt men gør PISSE ondt nogle gange)

Ja:s
- okay, kan jeg gøre når jeg kan rejse mig fra sofaen

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Undersøg ventetider hos andre gynækologer.

Har kontaktet den anden, Der er kun 2 kvindelige, og jeg vil ind til en kvinde, men der er lige så lang ventetid, da flest går til de kvindelige, men forsætter de, skulle jeg nok Overvejer en mandelig

Anmeld

29. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Har kontaktet den anden, Der er kun 2 kvindelige, og jeg vil ind til en kvinde, men der er lige så lang ventetid, da flest går til de kvindelige, men forsætter de, skulle jeg nok Overvejer en mandelig

Men der findes jo andre gynækologer i dette land

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Men der findes jo andre gynækologer i dette land

Ja, men gider ikk helt til Jylland, Der er kun 2 kvindelige i Odense,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.