Bækkenløsningstegn før positiv test?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
10 svar
4 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Har nu i 1,5 uge haft ondt i lænden, ned i ballerne/lårene og en smule foran ved skambenet..  

Har ikke taget en test, da min mens egentlig sku komme idag.. 

Smerterne er Meget ala de samme  som under de sidste to graviditeter..  Der var jeg henholdsvis i Uge 16 Og i Uge 9 da jeg blev sygemeldt pga det...  Efter det er jeg blevet anbefalet af fys'en ikke at få flere at de kære små 

Spørgsmålet er, er der nogle som har prøvet at opleve de smerter/gener inden en positiv test...? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Har nu i 1,5 uge haft ondt i lænden, ned i ballerne/lårene og en smule foran ved skambenet..  

Har ikke taget en test, da min mens egentlig sku komme idag.. 

Smerterne er Meget ala de samme  som under de sidste to graviditeter..  Der var jeg henholdsvis i Uge 16 Og i Uge 9 da jeg blev sygemeldt pga det...  Efter det er jeg blevet anbefalet af fys'en ikke at få flere at de kære små 

Spørgsmålet er, er der nogle som har prøvet at opleve de smerter/gener inden en positiv test...? 

Jeg synes det lyder utroligt hvis det skulle være tegn på bækkenløsning, for livmoderen er jo slet ikke begyndt at fylde endnu? Men smerter i ryg, lår og skamben, kan jo også i sig selv være tegn på graviditet

Anmeld

29. januar 2014

Sisse Vinther

Miss Church skriver:

Jeg synes det lyder utroligt hvis det skulle være tegn på bækkenløsning, for livmoderen er jo slet ikke begyndt at fylde endnu? Men smerter i ryg, lår og skamben, kan jo også i sig selv være tegn på graviditet

Man får ikke nødvendigvis bækkenløsning fordi livmoderen fylder.
jeg fik det også konstateret fuld bækkenløsning forholdsvis tidligt (uge 13) af den simple grund at leddene bliver for bløde pga. de hormoner kroppen danner. Jeg er så i forvejen svært hypermobil, hvilket gjorde at de kom så tidligt.

Men min livmode fyldt i al fald ikke så meget på det tidspunkt, at det var årsagen. :-)

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Sisse Vinther skriver:

Man får ikke nødvendigvis bækkenløsning fordi livmoderen fylder.
jeg fik det også konstateret fuld bækkenløsning forholdsvis tidligt (uge 13) af den simple grund at leddene bliver for bløde pga. de hormoner kroppen danner. Jeg er så i forvejen svært hypermobil, hvilket gjorde at de kom så tidligt.

Men min livmode fyldt i al fald ikke så meget på det tidspunkt, at det var årsagen. :-)

Ja jeg ved godt, at det også er hormonernes skyld, fordi de gør ledene bløde og klar til fødsel. Men derfor ville det undre mig, hvis det var grunden til smerterne allerede inden man kan teste positiv?

Men aner ingen ting om det. Det siger min logik bare

Anmeld

29. januar 2014

Sisse Vinther

Miss Church skriver:

Ja jeg ved godt, at det også er hormonernes skyld, fordi de gør ledene bløde og klar til fødsel. Men derfor ville det undre mig, hvis det var grunden til smerterne allerede inden man kan teste positiv?

Men aner ingen ting om det. Det siger min logik bare

Ja, det er selvfølgelig rigtig... eftersom det er graviditetens hormoner der skaber det...

TS: Nah, jeg tror det ikke.. Men man kan jo få kronisk bækkenløsning. Er du sikker på det ikke er sådan noget du er ude i?

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Aner det heller ikke.. Derfor spørgsmålet 

Som skrevet at sidst blev jeg sygemeldt i uge 9.. 

Og fys'en sagde at blev jeg gravid igen, ville chancen for at det ville komme før uge 9 være stor... 

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Sisse Vinther skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtig... eftersom det er graviditetens hormoner der skaber det...

TS: Nah, jeg tror det ikke.. Men man kan jo få kronisk bækkenløsning. Er du sikker på det ikke er sådan noget du er ude i?

Præcis Men man kan sgu aldrig vide! Vores kroppe er nogle gange mærkelige

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Aner det heller ikke.. Derfor spørgsmålet 

Som skrevet at sidst blev jeg sygemeldt i uge 9.. 

Og fys'en sagde at blev jeg gravid igen, ville chancen for at det ville komme før uge 9 være stor... 

Puha stakkels dig! 

Håber ikke det bliver alt for slemt, hvis det er det der er i gang

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Har døjet med mit bækken mere eller mindre sidsen den første., han blev født jan.10...

men har ikke haft så ondt før, udenfor en graviditet...

Anmeld

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Har du overvejet, at det kan være noget som slet ikke har med graviditet
at gøre? Fx. en diskus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.