Regntøj og Termotøj fra Bilka?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.886 visninger
10 svar
3 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Er det godt nok?

Bilka har 40% på alt tøj i weekenden så jeg overvejer at købe overtøj til foråret hvis det er god kvalitet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

L&V

Anonym skriver:

Er det godt nok?

Bilka har 40% på alt tøj i weekenden så jeg overvejer at købe overtøj til foråret hvis det er god kvalitet

Regntøjet er udemærket men pris og kvalitet hænger sammen termotøjet er meget tyndt og stift

Anmeld

29. januar 2014

Happiness

Er det ikke Mads & Mette som de kører med, som de også har i Føtex? Der har vi været glade for termotøjet. Har holdt flot, og virket som det skulle. Faktisk blødere end meget af det dyere. Så jeg ville gøre det. 

Har ingen erfaringer med regntøjet, desværre. 

Anmeld

29. januar 2014

Karina84

Jeg synes det er fint til de penge, og det er sjældent vi har købt termotøj andre steder  

Anmeld

29. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har både købt termotøj og regntøj, og det har holdt super godt

Anmeld

29. januar 2014

quindelist

Kender ikke deres regntøj men termotøjet og blødt og lækkert og holder godt vi har brugt de de sidste 3 størrelser

Anmeld

29. januar 2014

lille-trold

Anonym skriver:

Er det godt nok?

Jeg har brugt deres regntøj flere gange og har været godt tilfreds = ingen våde børn

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg tror de kører samme mærker som Tøj og Sko gjorde.

Tak for svar, tror vi kører i Bilka og kigger på det

Anmeld

29. januar 2014

Valle81

Det er super lækkert. God tyk kvalitet, holder vask efter vask, aldrig gået i stykker. Har brugt til 3 børn:-)

Anmeld

29. januar 2014

Stumpen

Deres regntøj har jeg prøvet og det har fungeret fint.. Deres termotøj har ikke prøvet, da jeg synes det føles for tyndt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.