Sove ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
3 svar
2 synes godt om
29. januar 2014

Fuglemor

Jeg er pludselig kommet i tvivl. Temperatur siger minus 3 men at det føles som minus 13. Hvis barnet kommer i voksi med tæppe over samt regnslag da det sneer kan der så ikke komme ud? Barnet er 20 mdr.

jeg har normalt altid puttet ud men da jeg så så hvad det føles som så kom jeg pludselig i tvivl om det var okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

L&V

Fuglemor skriver:

Jeg er pludselig kommet i tvivl. Temperatur siger minus 3 men at det føles som minus 13. Hvis barnet kommer i voksi med tæppe over samt regnslag da det sneer kan der så ikke komme ud? Barnet er 20 mdr.

jeg har normalt altid puttet ud men da jeg så så hvad det føles som så kom jeg pludselig i tvivl om det var okay.

De må gerne sove ude bare de står i læ og er godt pakket ind.

Anmeld

29. januar 2014

Tulle83

Fuglemor skriver:

Min dreng på 10 mdr. kommer ud og sove hos DP hver dag, også i går og i dag. Han har bare stået i læ og med regnslag over. Han har været fint varm hele tiden, og har sovet godt

Anmeld

29. januar 2014

Fuglemor

Tusinde tak for jeres svar. Tænk en gang man pludselig kan komme i tvivl, kun fordi man har en dum app der viser hvad vejret føles som  

jeg har overdækkede terasse hvor barnet kommer ud og stå.d er kan jeg holde øje med det. Og det står delvis i læ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.