Gravid eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
11 svar
1 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle. Skriver som anonym da jeg kender nogle stykker herinde som ikke behøver vide noget endnu

Okay, altså.. Vi har prøvet at blive gravid i laaaang tid nu. Virkelig pressende, og der sker ingenting.
Anyway.. Har den sidste uge haft virkelig ondt i brysterne, som i at bh og hænder skal holde sig langt væk! Det husker jeg ikke fra første graviditet?
Mens skulle gerne komme heromkring i går - den er meget uregelmæssig (svinger med et par dAge). Det troede jeg så, at det gjorde, da jeg blødte en lille smule ud på eftermiddagen. Det stoppede helt igen og der er ikke kommet mere siden... Nu er det bare lidt udflåd..
Havde vildt mange mens smerter i går i lænd og underliv - det er også holdt lidt op igen.

Kan jeg godt være gravid? (ved godt jeg bare kan tage en test og få svaret, men ville lige høre erfaringer herinde, inden jeg styrter ned og køber 30 tests )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Hej alle. Skriver som anonym da jeg kender nogle stykker herinde som ikke behøver vide noget endnu

Okay, altså.. Vi har prøvet at blive gravid i laaaang tid nu. Virkelig pressende, og der sker ingenting.
Anyway.. Har den sidste uge haft virkelig ondt i brysterne, som i at bh og hænder skal holde sig langt væk! Det husker jeg ikke fra første graviditet?
Mens skulle gerne komme heromkring i går - den er meget uregelmæssig (svinger med et par dAge). Det troede jeg så, at det gjorde, da jeg blødte en lille smule ud på eftermiddagen. Det stoppede helt igen og der er ikke kommet mere siden... Nu er det bare lidt udflåd..
Havde vildt mange mens smerter i går i lænd og underliv - det er også holdt lidt op igen.

Kan jeg godt være gravid? (ved godt jeg bare kan tage en test og få svaret, men ville lige høre erfaringer herinde, inden jeg styrter ned og køber 30 tests )

Vi kan da hvert fald håbe  

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Vi kan da hvert fald håbe  

Mange tak!

nå ja -havde for en uge siden samme type blødning  

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Mange tak!

nå ja -havde for en uge siden samme type blødning  

Det kunne da godt lyde lovende Det bliver spændende når du får testet

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det kunne da godt lyde lovende Det bliver spændende når du får testet

Har rigtig meget lyst til at løbe op efter en test! Men har musen hjemme i dag og er uden klapvogn (doh!)... Må håbe manden evt gider købe til mig

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Har rigtig meget lyst til at løbe op efter en test! Men har musen hjemme i dag og er uden klapvogn (doh!)... Må håbe manden evt gider købe til mig

Hehe han skal slet ikke have et valg! Du siger bare til ham at sådan en har han med hjem i dag 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hehe han skal slet ikke have et valg! Du siger bare til ham at sådan en har han med hjem i dag 

Wuhuuuuu, fandt en Klapvogn i gemmeren (tænk engang man har glemte klapvogne :p)

Anmeld

29. januar 2014

cwl

håber og følger lige med i håb om at se to streger..

Anmeld

29. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Anmeld

29. januar 2014

Frk.Muffin

Anonym skriver:

Jeg fik også ømme bryster. Kunne næsten ikke sove på maven, som jeg plejer. Gik med det en uge, og besluttede så at købe to hjemmetest. 

2 svagt positive...så ventede et par dage, og købte to mere...stadig samme svar. To streger.... og har mens. smerter som jeg plejer.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.