brug for råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
5 svar
1 synes godt om
29. januar 2014

DianaRJS

Jeg er VIRKELIG ved at være træt af Magnus's natte roderi!
de bliver 3 mdr på lørdag, og er som om magnus overhovedet ikke er til at holde vågen om dagen, med mindre jeg skal rende med ham på armen hele tiden og hoppe og danse og hvad ved jeg.

hver nat når klokken bliver 1 starter han, han får sin flaske og derfra kan jeg OVERHOVEDET IKKE få ham til at sove igen, han er bare vågen og ligeså snart jeg tror der er ro og jeg løfter dynen stikker han i skrig.

er ved at være så træt, som i virkelig træt, får overhovedet ikke sovet....

er virkelig på et punkt hvor jeg som jeg sagde til min mor i går, at præsten nærmest kunne tage mig med, med det samme i dag når han kommer angående barnedåb, for føler mig satme som et lig efterhånden for ikke at snakke om at ligne et....

hvordan får man lige vendt søvnen ved en der er 3 måneder gammel og jo egentlig kun ville være 1½ månede??? han følger sin korrigerede alder, så han er "mentalt" stadig kun 1½ månede, og at lave en rytme for sådan en lille prut er jo nytteløst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Pcokate

DianaRJS skriver:

Jeg er VIRKELIG ved at være træt af Magnus's natte roderi!
de bliver 3 mdr på lørdag, og er som om magnus overhovedet ikke er til at holde vågen om dagen, med mindre jeg skal rende med ham på armen hele tiden og hoppe og danse og hvad ved jeg.

hver nat når klokken bliver 1 starter han, han får sin flaske og derfra kan jeg OVERHOVEDET IKKE få ham til at sove igen, han er bare vågen og ligeså snart jeg tror der er ro og jeg løfter dynen stikker han i skrig.

er ved at være så træt, som i virkelig træt, får overhovedet ikke sovet....

er virkelig på et punkt hvor jeg som jeg sagde til min mor i går, at præsten nærmest kunne tage mig med, med det samme i dag når han kommer angående barnedåb, for føler mig satme som et lig efterhånden for ikke at snakke om at ligne et....

hvordan får man lige vendt søvnen ved en der er 3 måneder gammel og jo egentlig kun ville være 1½ månede??? han følger sin korrigerede alder, så han er "mentalt" stadig kun 1½ månede, og at lave en rytme for sådan en lille prut er jo nytteløst?

Ej øv. Jeg har ingen konkrete råd udover prøv at få så mange lure du kan i løbet af dagen (og lad vasketøj m.m. være vasketøj). 

Ellers husk at have minimal lys om natten og gør natmad "kedelig" ingen leg/hygge. Bare mad og så godnat. 

Stort kram herfra

Anmeld

29. januar 2014

DianaRJS

Pcokate skriver:

Ej øv. Jeg har ingen konkrete råd udover prøv at få så mange lure du kan i løbet af dagen (og lad vasketøj m.m. være vasketøj). 

Ellers husk at have minimal lys om natten og gør natmad "kedelig" ingen leg/hygge. Bare mad og så godnat. 

Stort kram herfra

han plejer bare at få flasken i liften netop for ikke at skulle tage ham op.

de sover hver for sig fordi han ellers vækker Emilie, og 2 skrigende unger en helt nat tror jeg ikke nogen mennesker magter ;P

og lys plejer jeg slet ikke tænde, og hvis det gør er det en vågelampe jeg har tyvstjålet fra den mellemste når han er faldet i søvn...

Anmeld

29. januar 2014

Pcokate

DianaRJS skriver:

han plejer bare at få flasken i liften netop for ikke at skulle tage ham op.

de sover hver for sig fordi han ellers vækker Emilie, og 2 skrigende unger en helt nat tror jeg ikke nogen mennesker magter ;P

og lys plejer jeg slet ikke tænde, og hvis det gør er det en vågelampe jeg har tyvstjålet fra den mellemste når han er faldet i søvn...

Så Lan jeg vist kun give  og for at hans rytme snart ændres. 

Anmeld

29. januar 2014

DianaRJS

Pcokate skriver:

Så Lan jeg vist kun give  og for at hans rytme snart ændres. 

mange tak...

håber jeg virkelig også selv... har aldrig oplevet at være så træt.

Anmeld

29. januar 2014

Pcokate

DianaRJS skriver:

mange tak...

håber jeg virkelig også selv... har aldrig oplevet at være så træt.

Det kan jeg da godt forstå, hvis der så "bare" kun gave været Magnus, så kunne du sove med ham om dagen... Men ja 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.