Jeg er mega hævet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.666 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg er mega hævet forneden. Det ligner at jeg er ved at få en penis og det er virkelig ubehageligt. 

Jeg har meget udflåd så er tit irriteret der nede men har aldrig på den her måde. Jeg har snakket med lægen om min irritation for neden og fik besked på at skulle smøre mig med canesten og det blev også bedre men nu er det gået helt amok igen. Hvad kan jeg gøre ved det? Kan ikke have trusser på eller gå normalt. 

Jeg er gravid i uge 29. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

lineog4

Anonym skriver:

Ja jeg er mega hævet forneden. Det ligner at jeg er ved at få en penis og det er virkelig ubehageligt. 

Jeg har meget udflåd så er tit irriteret der nede men har aldrig på den her måde. Jeg har snakket med lægen om min irritation for neden og fik besked på at skulle smøre mig med canesten og det blev også bedre men nu er det gået helt amok igen. Hvad kan jeg gøre ved det? Kan ikke have trusser på eller gå normalt. 

Jeg er gravid i uge 29. 

Jeg fik overknuder inde i skamlæberne - intet at gøre men det var godt at se hvad det var selvom jeg græd som pisket og troede mig liv (i hvert fald mit sexliv) var slut for altid... 

Har du kigget efter om du kan se hvad der giver hævelsen?

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg fik overknuder inde i skamlæberne - intet at gøre men det var godt at se hvad det var selvom jeg græd som pisket og troede mig liv (i hvert fald mit sexliv) var slut for altid... 

Nej der har jeg ikke lige gjort. Jeg har vasket mig med en kold klud og smurt mig med canesten. 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hvordan så de overknuder ud? 

Anmeld

29. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 29. 

Bed om at få en henvisning til en gynækolog, de praktiserende læger er ikke eksperter. 

Anmeld

29. januar 2014

hekran

Man kan også blive hævet forneden lige som man kan få hævede ben og fødder. Der behøver ikke være en anden grund til det end at vægten fra graviditeten klemmer for blodomløbet.

Der er intet at gøre andet end at ligge med underdelen oppe og prøve at få luft til, så man slipper for gener.

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Man kan også blive hævet forneden lige som man kan få hævede ben og fødder. Der behøver ikke være en anden grund til det end at vægten fra graviditeten klemmer for blodomløbet.

Der er intet at gøre andet end at ligge med underdelen oppe og prøve at få luft til, så man slipper for gener.

Hævelsen er også faldet lidt efter natten men er stadig lidt hævet og øm.

Anmeld

29. januar 2014

lineog4

Anonym skriver:

Hvordan så de overknuder ud? 

Blå og føles som små knuder under huden. Skal lige siges de forsvandt med det samme jeg havde født - det var trykket for baby der gjorde blodtilførelsen blev blokeret

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Blå og føles som små knuder under huden. Skal lige siges de forsvandt med det samme jeg havde født - det var trykket for baby der gjorde blodtilførelsen blev blokeret

Sådan noget har jeg uden på skamlæberne som jeg fik tjekket og det var også bare pga blokering af blodkarrene.

Anmeld

29. januar 2014

lineog4

Anonym skriver:

Sådan noget har jeg uden på skamlæberne som jeg fik tjekket og det var også bare pga blokering af blodkarrene.

Jeg havde dem ind. Og det gav smerter og bævninger som om jeg rendte rundt med en pude mellem benene  Men igen det forsvandt lige da jeg havde født. Og det største problem var egentlig at mit eneste transportmiddel var en cykel og det var ikke altid lige fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.