Sund madplan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
6 svar
2 synes godt om
28. januar 2014

Rikke2404

.. Er der nogen som kender en gratis hjemmeside, hvor der er en masse sunde/slankende opskrifter/madplaner?

Kæresten og jeg syntes at vi er ved at være for godt i stand, og vil igang med madplaner med sund mad osv.
MEN! Han er bare SÅ kræsen.. Det bliver virkelig ikke nemt! Alt hvad der minder om frugt og grønt kan han ikke lide.. Håber der er noget sund mad for kræsne derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Q86

Jeg har i mange år brugt madlog, det koster dog kr. 99 for 10 uger, men du må spise hvad du vil, bare du holder dig indenfor XXX kalorier (individuelt).

Fandt en lignende app som også virker super fedt på telefonen hvor man kan scanne stregkoderne på maden så de bliver tastet på den måde. den hedder My Fitness Pal

Anmeld

28. januar 2014

Rikke2404

Q86 skriver:

Jeg har i mange år brugt madlog, det koster dog kr. 99 for 10 uger, men du må spise hvad du vil, bare du holder dig indenfor XXX kalorier (individuelt).

Fandt en lignende app som også virker super fedt på telefonen hvor man kan scanne stregkoderne på maden så de bliver tastet på den måde. den hedder My Fitness Pal

Det var måske værd at prøve

Anmeld

28. januar 2014

Q86

Rikke2404 skriver:

Det var måske værd at prøve

Jeg smed 15 kg med madlog på 3 måneder, så det virker hvis man overholder det.

De har en god liste med madvarer og opskrifter, og de andre brugere er søde til at komme med gode råd og ideer.

Anmeld

28. januar 2014

Rikke2404

Q86 skriver:

Jeg smed 15 kg med madlog på 3 måneder, så det virker hvis man overholder det.

De har en god liste med madvarer og opskrifter, og de andre brugere er søde til at komme med gode råd og ideer.

Godt gået!
Er det inkl træning? Den eneste form for motion jeg får, er når jeg går med barnevognen. Får simpelthen ikke tid til andet

Anmeld

28. januar 2014

Q86

Motion er ikke et krav, men man kan taste det ind når man laver noget og få "bonus kalorier" som man så kan vælge at bruge hel, delvist eller slet ikke alt efter behov.

Generelt er det en god ide at fordele kalorierne på forhånd så man ved ca hvor meget man skal have til hvert måltid og ikke står ved aftensmaden og ikke kan spise sig mæt.

Delte det op med 20-25% hvert af de 3 hovedmåltider og delte resten ud på mellemmåltider og aften snack. Der går max 2 - 3 timer mellem at jeg spiser, på den måde undgår jeg at overspise til hovedmåltiderne.

Anmeld

29. januar 2014

Moma

Mht opskrifter kan du måske søge inspiration her:

http://fedtfattig.dk/

Det er nogle år siden, jeg sidst har brugt siden, så ved ikke, om det stadig er god.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.