Hvor gamle var jeres da de skiftet autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.170 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. august 2009

Diana...

Hej Piger

Hvor gamle var jeres da i skiftet fra den lille baby autostol til den fra 9 kg og op efter?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Lise

Han var ni måneder - og kunne ikke længere klemmes ned i den lille autostol, den lille tyksen!

Anmeld

2. august 2009

Mie A

Ea var omkring de 10 måneder da vi skiftede.
Simon var ca. 9 måneder gammel
Lærke bruger stadig den lille og hun er 9 måneder gammel.

Har du da planer om at skifte allerede??

Anmeld

2. august 2009

Diana...

Mie A skriver:

Ea var omkring de 10 måneder da vi skiftede.
Simon var ca. 9 måneder gammel
Lærke bruger stadig den lille og hun er 9 måneder gammel.

Har du da planer om at skifte allerede??

Ja den er os bestilt vi får den på lørdag han kan ikke være i den mere overhoved så vi kan ikke køre bil før vi får den nye stol. Vi fik næsten skæld ud da jeg kom ind til min far med ham i denne stol da den er for lille til ham. Jeg synes det er tidligt og har faktisk lidt svært ved det os derfor jeg spørg her inde hvor gamle jeres var.
Men han er nu os en stor basse.

Anmeld

2. august 2009

Plysbjørnen

Diana... skriver:

Hej Piger

Hvor gamle var jeres da i skiftet fra den lille baby autostol til den fra 9 kg og op efter?

Knus Diana

Vi har lige skiftet, så svaret er 10 (9½) mdr ved Benjamin, og det mener jeg også det var ved Laura...

Anmeld

2. august 2009

Plysbjørnen

Diana... skriver:

Ja den er os bestilt vi får den på lørdag han kan ikke være i den mere overhoved så vi kan ikke køre bil før vi får den nye stol. Vi fik næsten skæld ud da jeg kom ind til min far med ham i denne stol da den er for lille til ham. Jeg synes det er tidligt og har faktisk lidt svært ved det os derfor jeg spørg her inde hvor gamle jeres var.
Men han er nu os en stor basse.

Du kan få nogen af de store gode, som kan både bagud vendes og vippes... Det var måske en mulighed...

Anmeld

2. august 2009

Mor til Frederic og Freya

han var omkring 8 mdr, da han er meget lang og ikke kunne sidde ordenligt i babystol.
Vi fik gavekort i barnedåb til den - men den går fra 9 kg - 18 kg og da sp var her sidste gang til den der boelprøve ved 8 mdr vejed han 9 ren. han bliver 11 mdr i morgen og vejer stadig 9,5 kg... (80 cm)

Anmeld

2. august 2009

Diana...

Trold skriver:

Du kan få nogen af de store gode, som kan både bagud vendes og vippes... Det var måske en mulighed...

Oki det ved jeg faktisk ikke om den her kan det en jeg får gennem min fars arbejds plads, men fik at vide af min SP at han var stærk nok til at side i den nu. han jo både sidder og kravler og kan stå selv ved at holde i bord osv så hun var nu ikke nervøs men jeg tænker da mit ja jeg ved da godt han er MEGA stæk men han er jo stadig min "lille" baby.

Anmeld

2. august 2009

Diana...

Frederic's moar skriver:

han var omkring 8 mdr, da han er meget lang og ikke kunne sidde ordenligt i babystol.
Vi fik gavekort i barnedåb til den - men den går fra 9 kg - 18 kg og da sp var her sidste gang til den der boelprøve ved 8 mdr vejed han 9 ren. han bliver 11 mdr i morgen og vejer stadig 9,5 kg... (80 cm)

Må jeg spørge hvad en boelprøve er? Lucas er både for tyk og for lang han er 51/2 måneder og vejer 10 kg og er 70 lang. 

Anmeld

2. august 2009

pipsen

Diana... skriver:

Må jeg spørge hvad en boelprøve er? Lucas er både for tyk og for lang han er 51/2 måneder og vejer 10 kg og er 70 lang. 

Vi har også lige skiftet og han er også 5 måneder og nu både for tyk of for lang (mest tyk). Men pyt vi har en, han nærmest kan ligge i alligevel og de bliver fine slanke senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.