hvad gør jeg så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
2 synes godt om
28. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg er ikke sikker på om den skulle være her eller om den skulle ligge under en anden kategori...

Vores søn har lige ligget i 10 minutter og peget på væggen og snakket om noget med at snurre rundt og røre og virkede som om der var nogen der snakkede til ham eller viste ham noget...

jeg ved at der er sjæle der ikke finder fred og tager kontakt og at små børn er mere modtagelige end os voksne, derudover har jeg valgt at "slukke" for den kontakt da jeg ikke kunne håndtere det mere...

Min kæreste vil slet ikke høre tale om at der findes mere end det man kan opfange med sine fem sanser og som kan bevises...

Så hvad gør jeg så nu?

Jeg følte tilstedeværelsen af mere end en da jeg sad og holdte sønnen i hånden mens han faldt i søvn...

Jeg kunne ikke komme igennem til dem der var der... men sønnen blev bare iskold da jeg prøvede at skabe kontakt... Så jeg stoppede med at forsøge og prøvede istedet at få sønnen til at sige til dem de skulle gå væk...

Men han er kun 2 år så det er også svært at få ham til at forstå det...

Nogen gode forslag????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

TNBC

Wampires skriver:

Jeg er ikke sikker på om den skulle være her eller om den skulle ligge under en anden kategori...

Vores søn har lige ligget i 10 minutter og peget på væggen og snakket om noget med at snurre rundt og røre og virkede som om der var nogen der snakkede til ham eller viste ham noget...

jeg ved at der er sjæle der ikke finder fred og tager kontakt og at små børn er mere modtagelige end os voksne, derudover har jeg valgt at "slukke" for den kontakt da jeg ikke kunne håndtere det mere...

Min kæreste vil slet ikke høre tale om at der findes mere end det man kan opfange med sine fem sanser og som kan bevises...

Så hvad gør jeg så nu?

Jeg følte tilstedeværelsen af mere end en da jeg sad og holdte sønnen i hånden mens han faldt i søvn...

Jeg kunne ikke komme igennem til dem der var der... men sønnen blev bare iskold da jeg prøvede at skabe kontakt... Så jeg stoppede med at forsøge og prøvede istedet at få sønnen til at sige til dem de skulle gå væk...

Men han er kun 2 år så det er også svært at få ham til at forstå det...

Nogen gode forslag????

du kan altid få sådan en åndemager(kan ikke lige stave til det) og tjekker huset. for at se om det er gode eller onde, og så kan man få dem fjernet.

Anmeld

28. januar 2014

VIPpigen

Åh-ha, vi har lige haft "besøg" af en dame her et par gange... Jeg er også lidt på herrens mark, specielt fordi damen skræmte Lilje den nat hun viste sig. Hun har siden været her, hvor Lilje skældte hende ud, og fortalte os at hun drillede...

Jeg har indtil nu valgt at lade den ligge, men har bestemt i baghovedet at få en clavoyairvoyant herud, hvis det sker mere. Jeg er ret nysgerrig for at finde ud af hvem damen er. Specielt fordi det først er startet efter jeg er blevet gravid igen, og fordi jeg savner min mormor som en i pokker når jeg er gravid (har de underligste bedsteforældre, og dem jeg har er ikke interesseret i deres oldebarn, men det var min mormor i alle hendes oldebørn)

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, for jeg ved stadig ikke hvad jeg selv gør. Men vil meget gerne høre hvad i finder ud af, hvis du går videre med det...

Lyder som om vores mænd er af samme opfattelse

Anmeld

29. januar 2014

Wampires

Yurie skriver:

du kan altid få sådan en åndemager(kan ikke lige stave til det) og tjekker huset. for at se om det er gode eller onde, og så kan man få dem fjernet.

Der er desværre en del plattenslagere indenfor det felt så ville aldrig stole på andre til at rense mit hjem...

og derudover ville jeg aldrig kunne betale for det da manden som sagt ikke ville tro på der er noget.... og selvom han gjorde er der bare ikke plads i budgettet til sådan noget...

Anmeld

29. januar 2014

Wampires

VIPpigen skriver:

Åh-ha, vi har lige haft "besøg" af en dame her et par gange... Jeg er også lidt på herrens mark, specielt fordi damen skræmte Lilje den nat hun viste sig. Hun har siden været her, hvor Lilje skældte hende ud, og fortalte os at hun drillede...

Jeg har indtil nu valgt at lade den ligge, men har bestemt i baghovedet at få en clavoyairvoyant herud, hvis det sker mere. Jeg er ret nysgerrig for at finde ud af hvem damen er. Specielt fordi det først er startet efter jeg er blevet gravid igen, og fordi jeg savner min mormor som en i pokker når jeg er gravid (har de underligste bedsteforældre, og dem jeg har er ikke interesseret i deres oldebarn, men det var min mormor i alle hendes oldebørn)

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, for jeg ved stadig ikke hvad jeg selv gør. Men vil meget gerne høre hvad i finder ud af, hvis du går videre med det...

Lyder som om vores mænd er af samme opfattelse

Ja jeg læste det godt...

stakkels din pige...

i det mindste var det ikke så skræmmende for ham men han havde alligevelbrug for at holde min hånd for at falde i søvn hvilket han bare ALDRIG ellers har villet...

Han har virkelig nogen gange blevet rigtig sur hvis jeg aede ham ellerlagde hånden let på hans mave/ryg...

Jeg håbede på der måske var nogen der kunne give mig råd til at få åbnet op igen til den verden så jeg selv kunne få guidet dem videre...

Ellers må jeg få fat i min faster og spørge om hun kan guide mig eller kan kigge forbi...

Anmeld

29. januar 2014

LBK

Jeg TROR fuldt og fast på ting mellem himmel og jord..

det lyder ikke til at genere din dreng?? Jeg ville som du gør "være med på den"!! For drengens skyld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.