Leve som gravid eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja, et  dilemma også alligevel ikke

Men jeg har testdag onsdag, og fredag er jeg inviteret til seriøs druk med pigerne, jeg har ikke drukket siden jeg blev mor for 2,5 år siden , den ene side af mig vil virkelig gerne, den anden siger Najh

Men men, mit dilemma står i, hva nu hvis der er negative test men stadig ingen mens?

Ville i så tage afsted?

(Det er ikke en mulighed at bare tage med også lade være med at drikke, længere forklaring)

Hvis positiv test melder jeg selvfølgelig fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Men jeg har testdag onsdag, og fredag er jeg inviteret til seriøs druk med pigerne, jeg har ikke drukket siden jeg blev mor for 2,5 år siden , den ene side af mig vil virkelig gerne, den anden siger Najh

Men men, mit dilemma står i, hva nu hvis der er negative test men stadig ingen mens?

Ville i så tage afsted?

(Det er ikke en mulighed at bare tage med også lade være med at drikke, længere forklaring)

Jeg ville tage afsted og give den gas, hvis der var negativ test. Var selv til en stor fest, med mange våde varer, rigtig tidligt i min graviditet, men der vidste jeg ikke endnu at jeg var gravid

Anmeld

28. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Først held og lykke

Jeg ville tage med.

Anmeld

28. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ville i så tage afsted?

Hvis testen er negativ, så var jeg helt sikkert taget med!

Anmeld

28. januar 2014

Q86

Var til kæmpe julefrokost der strakte sig over 3 dage inden jeg fandt ud af at jeg var gravid, (har været ca. 4 uger henne på det tidspunkt) men vi havde heller ikke prøvet at blive gravide, så fandt først ud af det 3 uger senere.

Havde jeg vidst det havde jeg selvfølgelig ikke drukket, havde ikke drukket i 1½ år til den julefrokost så lidt dårlig timing at det lige var der jeg valgte at nu skulle den have gas.

Hvis du tester negativ synes jeg bestemt du skal tage med og gi den gas.!

Anmeld

28. januar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Er testen negativ onsdag og stadig ikke mens fredag, ville jeg teste igen fredag. Er den også negativ ville jeg tage afsted og have en dejlig aften... hvem ved hvornår du får mulighed for det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.