:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. januar 2014

Anonym trådstarter

har i andre prøvet hvor det kilder prikker i æggestokkene? mens stoppede dn 25/26 har haft sådan en kilden træls prikken lige siden..
vi har forsøgt i 8 mdr og 9 mdr her i næste md, men tror ikke det graviditet, har et barn på 14 mdr han blev lavet på p stav
men han er så meget elsket min nye kæreste og jeg synes ikke rigtigt det lykkedes os at blive gravide så vi rigtigte kede af det og trætte . han er 28 og jeg er 21 har fået tjekket æggeleder og æggestokke plus hans sperm blev tjekket for ½ år siden og der sagde de at han havde rigtigt god sædkvalitet

andre der bare er ved at rive hovedet a i ren frustrationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Masig

Anonym skriver:

har i andre prøvet hvor det kilder prikker i æggestokkene? mens stoppede dn 25/26 har haft sådan en kilden træls prikken lige siden..
vi har forsøgt i 8 mdr og 9 mdr her i næste md, men tror ikke det graviditet, har et barn på 14 mdr han blev lavet på p stav
men han er så meget elsket min nye kæreste og jeg synes ikke rigtigt det lykkedes os at blive gravide så vi rigtigte kede af det og trætte . han er 28 og jeg er 21 har fået tjekket æggeleder og æggestokke plus hans sperm blev tjekket for ½ år siden og der sagde de at han havde rigtigt god sædkvalitet

andre der bare er ved at rive hovedet a i ren frustrationer

Hvis din mens stoppede for 2-3 dage siden, kan du jo ikke allerede være gravid... Så nej det kan ikke rigtigt være det... Er nok bare efter-mens-symptomer...

Og det er normalt det kan tage op til et år at blive gravid...

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hvis din mens stoppede for 2-3 dage siden, kan du jo ikke allerede være gravid... Så nej det kan ikke rigtigt være det... Er nok bare efter-mens-symptomer...

Og det er normalt det kan tage op til et år at blive gravid...

siger jo også det ikke er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.