Puha øv følelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2014

mpr

Sidder nu og er endelig kommet hjem fra Silkeborg hvor jeg først brugte 40 minutter på at finde ned til klinikken hvor jeg lige skulle tjekkes og snakke opstart på homoner.. Og så komme derned og godt nok få afvide at jeg får lov til at starte op, men gud hvor fik jeg en øv følelse i maven da hun sagde jeg lige skulle 15 dage på p-piller for at tvinge min krop ind i en cyklus og så få homon piller når jeg får den menstruation... 

Er det unaturligt at få sådan en øv følelse? 

Bare tanken om at man ikke kan lege med tanken om at man selv får klaret det hele, men at man virkelig skal proppe p-piller ind i det får mig bare til at føle nu sættes alle normale ting i bero og jeg er nu en maskine der lige skal pilles lidt ved for at få til at fungere bare nogenlunde..

Selvfølgelig skulle øv følelsen også belønnes med at jeg ikke kunne finde tilbage til banegården så kom lige til at jeg kunne vinke farvel til mit tog.. 1 time ekstra inden man kunne komme hjem.. 

Undskyld jeg skulle bare lige ud med det efter en ret træls dag - trods klokken kun er 13.14..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Pcokate

Chel1992 skriver:

Sidder nu og er endelig kommet hjem fra Silkeborg hvor jeg først brugte 40 minutter på at finde ned til klinikken hvor jeg lige skulle tjekkes og snakke opstart på homoner.. Og så komme derned og godt nok få afvide at jeg får lov til at starte op, men gud hvor fik jeg en øv følelse i maven da hun sagde jeg lige skulle 15 dage på p-piller for at tvinge min krop ind i en cyklus og så få homon piller når jeg får den menstruation... 

Bare tanken om at man ikke kan lege med tanken om at man selv får klaret det hele, men at man virkelig skal proppe p-piller ind i det får mig bare til at føle nu sættes alle normale ting i bero og jeg er nu en maskine der lige skal pilles lidt ved for at få til at fungere bare nogenlunde..

Selvfølgelig skulle øv følelsen også belønnes med at jeg ikke kunne finde tilbage til banegården så kom lige til at jeg kunne vinke farvel til mit tog.. 1 time ekstra inden man kunne komme hjem.. 

Undskyld jeg skulle bare lige ud med det efter en ret træls dag - trods klokken kun er 13.14..

kender lidt følelsen og tror det er helt normalt. Stort kram herfra

Anmeld

28. januar 2014

Kløver

Kæmpe kram, tror det er meget normalt

Anmeld

28. januar 2014

modesty

Chel1992 skriver:

Det er en helt naturlig følelse. Vi blev kastet direkte ud i IVF, så vores illusioner bristede ret hurtigt - men jeg kunne alligevel ikke lade være med at have et eller andet umuligt håb om at lige pludselig fik jeg ikke min menstruation og hov, så var vi blevet naturligt gravide.

for at det lykkes hurtigt. 

Anmeld

28. januar 2014

mpr

modesty skriver:

Det er en helt naturlig følelse. Vi blev kastet direkte ud i IVF, så vores illusioner bristede ret hurtigt - men jeg kunne alligevel ikke lade være med at have et eller andet umuligt håb om at lige pludselig fik jeg ikke min menstruation og hov, så var vi blevet naturligt gravide.

for at det lykkes hurtigt. 

Ja :/ Frygter lidt det kommer til at gå ud over sexlivet igen fordi jeg kommer til at tænke "det nytter jo ikke noget alligevel" Selvom man jo har sex for andet end at få baby :p Men føler bare det skal til at skema lægges hvornår vi i hvert fald SKAL have sex

Men ja det er virkelig ikke særlig sjovt, og så oveni at skulle pendle frem og tilbage efter den oplevelse med ikke at kunne finde rundt i dag, øv! Det bliver ikke billigt at få baby i hvert fald

Anmeld

28. januar 2014

et-ønske

Først det skal nok gå

Tror det er helt normalt at man føler sig lidt som en maskine - på både den ene og den anden måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.