Sidder nu og er endelig kommet hjem fra Silkeborg hvor jeg først brugte 40 minutter på at finde ned til klinikken hvor jeg lige skulle tjekkes og snakke opstart på homoner.. Og så komme derned og godt nok få afvide at jeg får lov til at starte op, men gud hvor fik jeg en øv følelse i maven da hun sagde jeg lige skulle 15 dage på p-piller for at tvinge min krop ind i en cyklus og så få homon piller når jeg får den menstruation...
Er det unaturligt at få sådan en øv følelse?
Bare tanken om at man ikke kan lege med tanken om at man selv får klaret det hele, men at man virkelig skal proppe p-piller ind i det får mig bare til at føle nu sættes alle normale ting i bero og jeg er nu en maskine der lige skal pilles lidt ved for at få til at fungere bare nogenlunde..
Selvfølgelig skulle øv følelsen også belønnes med at jeg ikke kunne finde tilbage til banegården så kom lige til at jeg kunne vinke farvel til mit tog.. 1 time ekstra inden man kunne komme hjem..
Undskyld jeg skulle bare lige ud med det efter en ret træls dag - trods klokken kun er 13.14..
Anmeld