Hej alle.
Jeg er anonym da jeg efter at have mistet sidste år, ikke har fortalt nogen at vi er igang igen.
Sagen er den at jeg har en meget mærkelig cyklus der svinger fra 33-41 dage. De sidste to cyklusser har den ligget på 33, men har ikke kunnet mærke min ægløsning denne gang, så ved ikke hvor lang denne er. Men jeg er på cyklusdag 40.
Sagen er den at jeg tog en test igår, ikke med morgenurin, og den var til at starte med negativ. Da jeg kigger igen efter en time, er der to flotte streger. Ved godt jeg ikke må regne med den, og kasserer den som negativ.
Her til morgen tager jeg så en ny test. Da der er gået 3 min er der en meget meget svag omrids af en streg. Men det er svært at se, så jeg begynder at tage tøj på.
Jeg går ud på toilettet da der er gået 6 min, og der er streget blevet væsentlig tydligere, men er stadig meget svag!
Hvad tror i? Er det også en falsk positiv, fordi jeg først se den ved 6 min og ikke 5?
Kan i se stregen?
Ih vil så gerne have at den er her denne gang, det er snart 2 år siden vi gik i gang.
På forhånd tak for hjælpen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld