Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
22 svar
8 synes godt om
28. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg er anonym da jeg efter at have mistet sidste år, ikke har fortalt nogen at vi er igang igen.

Sagen er den at jeg har en meget mærkelig cyklus der svinger fra 33-41 dage. De sidste to cyklusser har den ligget på 33, men har ikke kunnet mærke min ægløsning denne gang, så ved ikke hvor lang denne er. Men jeg er på cyklusdag 40.

Sagen er den at jeg tog en test igår, ikke med morgenurin, og den var til at starte med negativ. Da jeg kigger igen efter en time, er der to flotte streger. Ved godt jeg ikke må regne med den, og kasserer den som negativ.
Her til morgen tager jeg så en ny test. Da der er gået 3 min er der en meget meget svag omrids af en streg. Men det er svært at se, så jeg begynder at tage tøj på.
Jeg går ud på toilettet da der er gået 6 min, og der er streget blevet væsentlig tydligere, men er stadig meget svag!

Hvad tror i? Er det også en falsk positiv, fordi jeg først se den ved 6 min og ikke 5?
Kan i se stregen?

Ih vil så gerne have at den er her denne gang, det er snart 2 år siden vi gik i gang.

På forhånd tak for hjælpen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg er anonym da jeg efter at have mistet sidste år, ikke har fortalt nogen at vi er igang igen.

Sagen er den at jeg har en meget mærkelig cyklus der svinger fra 33-41 dage. De sidste to cyklusser har den ligget på 33, men har ikke kunnet mærke min ægløsning denne gang, så ved ikke hvor lang denne er. Men jeg er på cyklusdag 40.

Sagen er den at jeg tog en test igår, ikke med morgenurin, og den var til at starte med negativ. Da jeg kigger igen efter en time, er der to flotte streger. Ved godt jeg ikke må regne med den, og kasserer den som negativ.
Her til morgen tager jeg så en ny test. Da der er gået 3 min er der en meget meget svag omrids af en streg. Men det er svært at se, så jeg begynder at tage tøj på.
Jeg går ud på toilettet da der er gået 6 min, og der er streget blevet væsentlig tydligere, men er stadig meget svag!

Hvad tror i? Er det også en falsk positiv, fordi jeg først se den ved 6 min og ikke 5?
Kan i se stregen?

Ih vil så gerne have at den er her denne gang, det er snart 2 år siden vi gik i gang.

Synes jeg kan ane noget meget svagt.

Men det ligner en skyggestreg herfra

Anmeld

28. januar 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej alle.

Kan i se stregen?

Jeg kan sagtens se stregen

Hvis jeg var dig ville jeg fise i Matas og købe en clear blue digital..

Anmeld

28. januar 2014

Summer2014baby

Jeg kan se stregen. Er sikker på at hvis du havde skilt testen ad var den meget tydligere end man ser her. Det er lige som om at glasset skinner igen :-)

Tillykke tør jeg godt sige ;-)

Anmeld

28. januar 2014

Kay

Jeg kan godt se stregen... Hvis jeg var dig havde jeg købt en digital test... Tror nu også du kunne havde ret stregen efter 5 min.

Det er i alt fald ikke en skygge streg da der ikke er farve i en skygge streg... Og det er der i din 

Anmeld

28. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kan godt se en svag streg! Prøv at teste igen i eftermiddag, der er en del der får tydeligere tests dér (inkl mig selv)

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Synes jeg kan ane noget meget svagt.

Men det ligner en skyggestreg herfra

Den er lidt tydeligere i virkeligheden, men er virkelig i tvivl om den :/

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg kan sagtens se stregen

Hvis jeg var dig ville jeg fise i Matas og købe en clear blue digital..

Hvor dejligt er virkelig i tvivl da jeg jo først kiggede efter 6 minutter.

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Summer2014baby skriver:

Jeg kan se stregen. Er sikker på at hvis du havde skilt testen ad var den meget tydligere end man ser her. Det er lige som om at glasset skinner igen :-)

Tillykke tør jeg godt sige ;-)

Hvor dejligt håber virkelig den er der, har været igennem et rimelig langt forløb efter en mola graviditet sidste år, så det ville være dejligt hvis den var der!

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg kan godt se stregen... Hvis jeg var dig havde jeg købt en digital test... Tror nu også du kunne havde ret stregen efter 5 min.

Det er i alt fald ikke en skygge streg da der ikke er farve i en skygge streg... Og det er der i din 

Håber virkelig den er der! Syntes heller ikke det ligner en skyggestreg, den er også mere tydelig i virkeligheden!
Tror jeg køber en digital test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.