Udflåd (detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2014

Anonym trådstarter

Godaften piger.
Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide sidste år i 4 måneder, og prøver nu igen på anden omgang.
Jeg har siden igår haft rigtig meget udflåd, og det lugter anderledes, nærmest lidt surt. Jeg har menstruationssmerter, og er lidt øm i underlivet.
Hvis jeg er gravid, er jeg 3+2 imorgen.
Andre som har haft samme symptomer på en evt graviditet? Eller er det måske bare en lille ændring som kan skyldes noget andet?
Man analysere jo alting for tiden :-)
Håber der er nogle som kan svare :-)
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

B&J

muligvis svamp????

men kan også sagt være du er gravid men det kan jo også være sæd der kommer ud det kan være rigtig mange ting

men håber da du er gravid når det er det i ønsker

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

muligvis svamp????

men kan også sagt være du er gravid men det kan jo også være sæd der kommer ud det kan være rigtig mange ting

men håber da du er gravid når det er det i ønsker

Mhm tvivler på det er svamp, det ligner eller føles det i hvert fald ikke som om. Ved du hvor længe sæden ligesom bliver og "falder ud" for det er 3 dage siden sidst, så tænker at det må være røget ud :-P hehe... Håber på bonus, men måske man skal lære, at lade hver med at analysere alting :-)
100000 tak :-)

Anmeld

28. januar 2014

B&J

Anonym skriver:

Mhm tvivler på det er svamp, det ligner eller føles det i hvert fald ikke som om. Ved du hvor længe sæden ligesom bliver og "falder ud" for det er 3 dage siden sidst, så tænker at det må være røget ud :-P hehe... Håber på bonus, men måske man skal lære, at lade hver med at analysere alting :-)
100000 tak :-)

altså selv om jeg går i bad stort set hver dag efter arbejde og hvis vi har haft sex så kan det godt komme ekstra sæd/udflåd ud også på 3dagen, for det vil jo også blive der oppe ellers vil der jo aldrig være en chance for at blive gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.