Pusleplads på badeværelsesbordet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
5 svar
4 synes godt om
27. januar 2014

Mie89

Hej Allesammen ! 

Vi skal have indrettet pusleplads på bordet, ved siden af vasken - men jeg er lidt tør for idéer om hvordan jeg skal indrette den og hvad der er rart at have stående fremme ! Der er både smalle ovenskabe og dybe underskabe. 

Såå del endelig billeder af jeres puslepladser og kom med gode råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Anonymo

Mie89 skriver:

Hej Allesammen ! 

Vi skal have indrettet pusleplads på bordet, ved siden af vasken - men jeg er lidt tør for idéer om hvordan jeg skal indrette den og hvad der er rart at have stående fremme ! Der er både smalle ovenskabe og dybe underskabe. 

Såå del endelig billeder af jeres puslepladser og kom med gode råd 

Cremer, bleer, skumklude og/eller vådservietter og alt det nips der høre til den lille popo

Nu ved jeg ikke hvad der er plads til, men hav noget klar til at distrahere den lille hvis dit fokus ikke lige er nok evt. en uro eller en bamse med lyd i osv.

Anmeld

28. januar 2014

Mie89

VenterMig skriver:

Cremer, bleer, skumklude og/eller vådservietter og alt det nips der høre til den lille popo

Nu ved jeg ikke hvad der er plads til, men hav noget klar til at distrahere den lille hvis dit fokus ikke lige er nok evt. en uro eller en bamse med lyd i osv.

Tak for svar   Er det nemmest at opbevare det i kurve eller er der en anden smart løsning på det?  

Anmeld

28. januar 2014

Miss Church

Mie89 skriver:

Tak for svar   Er det nemmest at opbevare det i kurve eller er der en anden smart løsning på det?  

Vi har en kurv til cremer og sådan Der ud over har vi en smule legetøj, for mine piger ligger bestemt ikke stille mere, når de skal skiftes

Anmeld

28. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mie89 skriver:

Hihi, det er vist ligegyldigt bare vælg hvad du synes er pænest 

Vi har puslebord på værelset, med 2 hylder under. På øverste hylde er der en kasse med bleer (fra IKEA) og en kasse med vådservietter (skumklude da han var lillebitte), på nederste hylde er der som regel en halv pakke bleer og en kasse med håndklæder til puslehynden. Over bordet har vi et kurveophæng fra IKEA med vaskeklude i den øverste, termometer, saltvandsdråber og creme mod svamp i den næste, og så det alm negleklippper, zinksalve, babypudder, fedtcreme og babyolie i den nederste. 

Kasserne er ik dem vi har, men samme koncept. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2014

Anonymo

Mie89 skriver:

Vi har kurve til det, men vi har heller ingen skabe lige der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.