10 måneder uden tænder:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2014

SRP

Hej piger

min datter er 10 måneder og har ingen tænder fået :/ vi har troet flere gange at de var på vej, men nej stadig ingen:/ var 4 måneder, da jeh fik tænder så troede også hun fik tidligt. Er nervøs for om de mon overhovedet kommer? Har I nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

mor88

SRP skriver:

Hej piger

min datter er 10 måneder og har ingen tænder fået :/ vi har troet flere gange at de var på vej, men nej stadig ingen:/ var 4 måneder, da jeh fik tænder så troede også hun fik tidligt. Er nervøs for om de mon overhovedet kommer? Har I nogle erfaringer?

Min datter var 10 måneder, da hun fik sin første, og en af min datters venner var 14-15 måneder de skal nok komme

Anmeld

27. januar 2014

Mum33

Min søn bliver 1 år her d. 19/2 og han har først lige fået de to små i undermunden har hørt at de skal være 1 1/2 før de tjekker noget. 

Anmeld

27. januar 2014

Stumpen

begge mine børn var over et år før de kom, så tag du den bare med ro..  De skal nok komme..

Fik endda at vide at det var en fordel at de fik dem sent, for så skiftede de dem sent, men det synes jeg nu ikke helt der holder, min datter på 7 er næsten tandløs (igen)..

Anmeld

27. januar 2014

Jeia

SRP skriver:

Hej piger

Min ene datter var lige fyldt et, da hun fik sin første tand. Vi jokede med at vi hellere måtte købe et babygebis til hende. Hun har fået alle sine tænder sent samenlignet med hendes storebror, som kun var 4 mdr. da han fik den første.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.