viaplay spørgsmål?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.086 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. januar 2014

justagirl

Er der en sød sjæl der har forstand på, hvornår forpræmieren på Paradise hotel kommer på.. de andre programmer som kommer iaften som er præmiere er kommet ind:i SOM masterchef, og familien fra bryggen `` ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

TNBC

justagirl skriver:

Er der en sød sjæl der har forstand på, hvornår forpræmieren på Paradise hotel kommer på.. de andre programmer som kommer iaften som er præmiere er kommet ind:i SOM masterchef, og familien fra bryggen `` ?

nu ved jeg ikke hvad forskel er på viaplay og tv3.play, men på tv3..play viser dem først dagen efter, efter kl.16 og det har de vist altid gjort.

Anmeld

27. januar 2014

justagirl

Yurie skriver:

nu ved jeg ikke hvad forskel er på viaplay og tv3.play, men på tv3..play viser dem først dagen efter, efter kl.16 og det har de vist altid gjort.

viaplay er jo noget man betaler til, og derfor kan se nye programmer inden de bliver sendt ..

det er forskellen

Anmeld

27. januar 2014

TNBC

justagirl skriver:

viaplay er jo noget man betaler til, og derfor kan se nye programmer inden de bliver sendt ..

det er forskellen

Ok, rigtigt nu du siger det. Men jeg har aldrig oplevet paradise have forpremiere, så tror ikke de har det. der er jo ikke noget på siden lige nu, og det starter om 3timer, så jeg tror man er nød til at se det i tv eller dagen efter.

Anmeld

27. januar 2014

justagirl

Yurie skriver:

Ok, rigtigt nu du siger det. Men jeg har aldrig oplevet paradise have forpremiere, så tror ikke de har det. der er jo ikke noget på siden lige nu, og det starter om 3timer, så jeg tror man er nød til at se det i tv eller dagen efter.

det var fordi på deres forside på viaplay står der de har forpræmieren men den er ikke kommet endnu så kunne jo være der var et klogt hoved der vidste om det først kom senere da folk sladre :d ..

Anmeld

27. januar 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
justagirl skriver:

Normalt kan man først se det første afsnit kl ti. Dvs. Der er ikke forpremiere på det første afsnit

Anmeld

27. januar 2014

TNBC

justagirl skriver:

det var fordi på deres forside på viaplay står der de har forpræmieren men den er ikke kommet endnu så kunne jo være der var et klogt hoved der vidste om det først kom senere da folk sladre :d ..

ja det ved jeg ikke, da jeg ikke er medlem, men under forpremiere er der i hvert fald ikke.

Anmeld

27. januar 2014

Camilla <3

Mener bestemt heller ikke, at der er forpremiere på det første afsnit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.