lønseddel fra kh.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2014

debbie19

Jeg vil lige høre hvornår man plejre at få den seddel..

jeg er nemlig meget spændt på hvor meget vi begge er gået ned i kh. da vi begge to var på den helt lave før den nye reform.. 

ved i hvornår den kommer?

jeg er ved at sprænge af nyskerighed for vores buget er meget stramt i forvejen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

debbie19

debbie19 skriver:

jeg er nemlig meget spændt på hvor meget vi begge er gået ned i kh. da vi begge to var på den helt lave før den nye reform.. 

jeg er ved at sprænge af nyskerighed for vores buget er meget stramt i forvejen.. 

ingen?

Anmeld

27. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

debbie19 skriver:

Plejer og få den dagen efter i e-boks

Anmeld

27. januar 2014

TNBC

debbie19 skriver:

har du ikke fået et brev/besked om det? Jeg fik et brev om hvad jeg ville få i starten af januar. ellers så tjek e-boks.

Anmeld

27. januar 2014

wamse

Jeg får 1-2 dage før udbetaling

Anmeld

27. januar 2014

debbie19

Yurie skriver:

har du ikke fået et brev/besked om det? Jeg fik et brev om hvad jeg ville få i starten af januar. ellers så tjek e-boks.

nej det har jeg nemlig ikke derfor jeg begynder at blive ret spændt for vis vi har mistet meget må vi flytte fra hianden 

Anmeld

27. januar 2014

TNBC

debbie19 skriver:

nej det har jeg nemlig ikke derfor jeg begynder at blive ret spændt for vis vi har mistet meget må vi flytte fra hianden 

mærkeligt. Hvad med at kontakte dem, så I ikke skal gå og vente i 4dage endnu?

Anmeld

27. januar 2014

debbie19

Yurie skriver:

mærkeligt. Hvad med at kontakte dem, så I ikke skal gå og vente i 4dage endnu?

gær jeg også imorgen.. tak for svarene 

Anmeld

27. januar 2014

Savannah

debbie19 skriver:

Jeg ved det ikke, men hvis i fik den lave sats før er i så ikke under 25? I så fald er i så sikre på i bliver ramt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.