Øv øv er simpelthen så flov!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2014

Anonym trådstarter

Skal afsted i morgen til gynækolog for at snakke homoner, og er simpelthen så flov.. Startede i slut august ud med metformin og fik afvide jeg skulle forsøge at tabe mig lidt, jeg lå dengang på 98 kg tror jeg.. Så gik der noget tid og jeg røg helt op på 102 kg! o_o Dog formåede jeg at komme ned på 95, men det ville bare ikke lykkes mig at komme længere ned uanset hvad jeg gjorde, og så igennem julen har jeg så taget lidt på igen, hvilket jeg synes er rigtig øv! Og i starten af januar skadede jeg min ryg og havde i en uges tid svært ved at lave andet end et par ryg øvelser, og nu står jeg så og skal afsted i morgen som sagt, og ligger nu på 97,5.... ÅRH ha! Synes det er så pinligt ! Hvad skal man lige sige når man kommer ind og vægten max viser 0.5 kg mindre end dengang? 

Kan gynækologen godt sige at man ikke må komme i homon behandling hvis man ikke har formået at tabe sig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Skal afsted i morgen til gynækolog for at snakke homoner, og er simpelthen så flov.. Startede i slut august ud med metformin og fik afvide jeg skulle forsøge at tabe mig lidt, jeg lå dengang på 98 kg tror jeg.. Så gik der noget tid og jeg røg helt op på 102 kg! o_o Dog formåede jeg at komme ned på 95, men det ville bare ikke lykkes mig at komme længere ned uanset hvad jeg gjorde, og så igennem julen har jeg så taget lidt på igen, hvilket jeg synes er rigtig øv! Og i starten af januar skadede jeg min ryg og havde i en uges tid svært ved at lave andet end et par ryg øvelser, og nu står jeg så og skal afsted i morgen som sagt, og ligger nu på 97,5.... ÅRH ha! Synes det er så pinligt ! Hvad skal man lige sige når man kommer ind og vægten max viser 0.5 kg mindre end dengang? 

Kan gynækologen godt sige at man ikke må komme i homon behandling hvis man ikke har formået at tabe sig ?

Det tror jeg desværre sagtens de kan finde på.

Men det er for ens egen skyld

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det tror jeg desværre sagtens de kan finde på.

Men det er for ens egen skyld

Øv øv Håber inderligt hun vil lade mig komme igang alligevel.. Puha.. Synes bare min vægt er hoppet op og ned uden rigtig at komme nogen vegne alligevel :/

Anmeld

27. januar 2014

et-ønske

Anonym skriver:

Det er bare så træls at kæmpe med vægten

Jeg vil krydse for at de tager dig uanset

De kan i princippet afvise dig, men tænk positivt og tro på at de tager jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.