spise pænt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. januar 2014

Anonym trådstarter

Hvornår lærte jeres børn at sidde og spise med gaffel selv? Og hvad gjorde i for at træne det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

L&V

Anonym skriver:

Hvornår lærte jeres børn at sidde og spise med gaffel selv? Og hvad gjorde i for at træne det?

De har fået en gaffel i hånden omkring de 6måneder også har de fået lov til at lege og prøve så godt de nu kan

Anmeld

27. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min er 2 år og har spist med ske/gaffel i hundred år, men pænt er det ikke han spiser nemlig ligeså meget med den hånd som han ikke har gaflen i.  Super irriterende når man VED at han kan styre gaflen SÅ flot. 

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Min er 2 år og har spist med ske/gaffel i hundred år, men pænt er det ikke han spiser nemlig ligeså meget med den hånd som han ikke har gaflen i.  Super irriterende når man VED at han kan styre gaflen SÅ flot. 

Når så er det ikke så slemt alligevel som jeg troede

Anmeld

27. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Jeg begyndte at give ham skeen selv som 4 mdr, og hjælpe ham med at spise selv.

Som 6 måneder klarede han skeen fint, men stadig ikke helt pænt

Som 1 år spiste han rigtig flot med både ske og gaffel.

Anmeld

27. januar 2014

JH12

Min datter har sat med ske/gaffel lige siden vi påbegyndte projekt fast føde.. Men hun spiser på INGEN måde pænt.. Hun er 20 måneder gammel, men vi har heller ikke rigtig sat nogle grænser for hvordan man sidder pænt endnu..
Vi har indtil nu, syntes at hun skulle have lov at opleve maden på hendes egen måde.. og på den måde får hun spist lidt mere..

Men vi er enige om der snart skal sættes grænser..

Anmeld

27. januar 2014

Mamalou

Min søn kan godt, men er utålmodig så det ryger lige så meget ind med den modsatte hånd. Jeg minder ham af og til om at bruge gaflen/skeen, men er ikke efter ham. Jeg tænker, at han nok skal lære det og for mig er det vigtigt af spisestunderne er hyggelige, så ryger der mere indendørs

Vh. Louise

Anmeld

27. januar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ella er aldrig blevet madet, da hun på ingen måde ville have det. Spiste ikke grød.

Så hun fik ske og gaffel da hun var 6 mdr, og prikker lidt til maden, spiste lidt med fingerne.

Hun spiser faktisk super pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.