Teaterbilletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2014

lineog4

Jeg er så heldig så jeg har en syg dreng her hjemme og teaterbilletter til os to i morgen i det lille teater i Kbh. Billetterne kan ikke refunderes og vi kan ikke tage afsted 

Det er til en forestilling der hedder: da Madsens hus fløjl, aldersgruppen er 2-4 år. Det er i det lille teater i Kbh K kl 9.30. Har du en trold der er rask at tage med, så skriv - jeg kan maile billetterne.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Isabella_mor

lineog4 skriver:

Jeg er så heldig så jeg har en syg dreng her hjemme og teaterbilletter til os to i morgen i det lille teater i Kbh. Billetterne kan ikke refunderes og vi kan ikke tage afsted 

Det er til en forestilling der hedder: da Madsens hus fløjl, aldersgruppen er 2-4 år. Det er i det lille teater i Kbh K kl 9.30. Har du en trold der er rask at tage med, så skriv - jeg kan maile billetterne.....

er det det af strid... EJ hvor kunne det være fedt at tage min dreng med ind og se det, for den historie kender han ud og ind... desværre kan vi ikke, da hunden skal til dyrlæge kl 10... men jeg vil helt sikkert tjekke om vi kan finde en anden dag at tage ind og se det.

Anmeld

27. januar 2014

lineog4

Ja det er strid og skal klart ind og se det en anden dag, men ville være skønt at give dem til nogen sø jeg ved de 180 kr ikke bare er smidt ud af vinduet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.