Hejsa allesammen.
Jeg er igang med at gennemgå de ting vi gør brug af i vores hverdag, for at se hvor meget vi kan skifte ud, så vi ikk bliver udsat for så mange kemiske stoffer.
Men noget jeg ville have rigtig svært ved at undvære er deodorant med duft. Men så tænker jeg om der ville være stor forskel på brugen af spray deodorant kontra roll-on deodorant? Jeg tænker, at parfumen vil man selvfølgelig være "udsat" for, men om man sparer en del ved ikke at indånde spray-delen? Hvis I forstår?
Indtil videre har vi købt på tilbud: Neutral vaskepulver, opvaskemiddel, skyllemiddel, Levevis håndsæbe, body shower fra Sanex Zero uden parabener, farvestoffer, parfume, m.m.
Har bestilt noget shampoo fra Faith In Nature (men det er allermest pga. mit hår fedter enormt meget, og har hørt godt om det mærke) men det lyder generelt også til at være et ret så godt mærke.
Har ikk brugt min (dejlige) parfume i et godt stykke tid, og tænker at fortsætte med det... Stortset al min make up er allergivenlig og uden parabener samt parfume (Clinique og Young Blood), og bruger generelt ikke særlig meget make up.
Andre gode ideer til hvad vi kunne skifte ud så at sige?
Anmeld