hejsa.
min datter på næsten 5 mdr nægter at sove om dagen mere selvom hun er hamrende træt
så lige for tiden har jeg en meget hysterisk og overtræt baby stort set hele dagen 
Hun plejer at sove 3 timers middagslur i barnevognen men det bliver kun til ca 1 time pt.. det har ca stået på en måneds tid.
hun står ca op mellem 6.30-8.00 og er ca oppe i 2 timer hvor hun er glad og tilfreds.. men når de 2 timer er ved at være gået begynder hun at blive træt og irritabel så hun bliver puttet i barnevognen med lidt skrig og skrål da hun som sagt ikke gider at sove.. men det lykkedes altid efter lidt tid og så sover hun som sagt ca 1 time kun. når hun kommer op er hun i ok humør i ca 2 timer og så bliver hun igen overtræt men nægter at sove selvom hun ligger og gnider sig i øjnene 
Dette fortsætter gerne til hen på eftermiddagen hvor hun pylre og bare generelt er til at kyle ud af vinduet
det ender altid med hun til sidst er så træt at hun simpelthen skriger sig selv i søvn.. det er ligemeget hvad vi gør.. vi går rundt og vugger hende i armen, tysser og gør ved, putter hende i barnevognen, lader hende ligge uden tøj og ble, svøber hende, jamen der er sgu næsten ikke den ting vi ikke har prøvet for at få hende til at falde ned men hun er bare ikke til at trænge igennem til
når hun så har skreget sig selv i søvn sover hun max 30 min.
det ender altid med at vi GLÆDER os til kl bliver 18.30 hvor hun bliver puttet til nat.. for hun er konstant pyller og sur fra kl 15 ca til 18.30,
hvor hun så er så total smadret at hun heldigvis oftes er nem at putte da hun går ud som et lys for det meste..
Til gengæld sover hun eminent om natten
gerne fra 18.30 til 7.00-8.00 stykker hvor hun nogen gange får en flaske kl 05.00 ca.
Hvordan sover jeres 5 mdrs ?? og er de lige så hysteriske om dagen
Anmeld