Er det dét man kalder en skyggestreg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Emisoph skriver:

Det var svært at tyde på det første billede, men på billede nummer to kan jeg godt ane stregen Glæder mig til at høre/se igen om et par dage!

Ja, billede to er bedst. Stregen er svær at fange på kamera, den er tydligere i virkeligheden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Lukas&Liam<3

Det er da ikke en skyggestreg, du er da gravid sådan så min test også ud og jeg har 40 lange dage tilbage

Anmeld

27. januar 2014

Alberte&Mor <3

Anonym skriver:

Hvad siger i til denne test ? Er det en skyggestreg eller er der kun kontrol stregen ? 

Jeg kan desværre ikke se noget:/

Anmeld

27. januar 2014

M&N

Anonym skriver:

Hvad siger i til denne test ? Er det en skyggestreg eller er der kun kontrol stregen ? 

Hvor langt er du henne hvis det var? Jeg kan godt ane noget

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Det er da ikke en skyggestreg, du er da gravid sådan så min test også ud og jeg har 40 lange dage tilbage

Håber den er der, men kan se der er meget delte meninger om det. Så må vente og se senere på ugen 

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Hvor langt er du henne hvis det var? Jeg kan godt ane noget

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor langt jeg er. Det må være et sted mellem 3-5 uger. 

Kan se i min kalender jeg havde sidste mens D. 3/1, så er jeg vel 4 uger henne eller ? 

Anmeld

27. januar 2014

Anonymo

Sådan så mine også ud engang, tør vist godt sige tillykke

Anmeld

27. januar 2014

CH2012

Anonym skriver:

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor langt jeg er. Det må være et sted mellem 3-5 uger. 

Kan se i min kalender jeg havde sidste mens D. 3/1, så er jeg vel 4 uger henne eller ? 

Hvis din sidste menstruations første dag var d. 3/1-14, så er du 3+3... Du kan som udgangspunkt kun gå ud fra din sidste menstruations første dag - medmindre det viser sig, at det ikk har været din menstruation - men fx implationsblødning. Men gå ud fra, at det nok har været din menstruation, så du ikk bliver "skuffet" med hensyn til hvor langt du er henne. Og hvis den sidste blødning var meget som din normale menstruation, så har det nok været din menstruation. Men kan også se to streger på billede nr. 2, så forsigtigt tillykke herfra også

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Hvis din sidste menstruations første dag var d. 3/1-14, så er du 3+3... Du kan som udgangspunkt kun gå ud fra din sidste menstruations første dag - medmindre det viser sig, at det ikk har været din menstruation - men fx implationsblødning. Men gå ud fra, at det nok har været din menstruation, så du ikk bliver "skuffet" med hensyn til hvor langt du er henne. Og hvis den sidste blødning var meget som din normale menstruation, så har det nok været din menstruation. Men kan også se to streger på billede nr. 2, så forsigtigt tillykke herfra også

Så er jeg nok kun 3+3. Er ret sikker på det var min mens D. 3/1-14. 

Det er nok os derfor testen er så utydelig, tænker jeg 

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

VenterMig skriver:

Sådan så mine også ud engang, tør vist godt sige tillykke

Det håber jeg virkelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.