2 mdr med knopper.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.246 visninger
7 svar
2 synes godt om
27. januar 2014

C8

Er der nogen der ved hvad disse knopper er for noget? Han har det i hele ansigtet, nakken og på vej ned af halsen. Han har fået eksem creme og det virkede i den uge han måtte få det men nu hvor han kun er på locobase går det i udbrud og spreder sig helt vildt på kort tid.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

M&N

C8 skriver:

Er der nogen der ved hvad disse knopper er for noget? Han har det i hele ansigtet, nakken og på vej ned af halsen. Han har fået eksem creme og det virkede i den uge han måtte få det men nu hvor han kun er på locobase går det i udbrud og spreder sig helt vildt på kort tid.

Hormonknopper? Det brød også helt vildt meget ud hos min datter da hun var så lille Jeg tror det er meget normalt.

Anmeld

27. januar 2014

C8

MorTilMalucca skriver:

Hormonknopper? Det brød også helt vildt meget ud hos min datter da hun var så lille Jeg tror det er meget normalt.

Hvad gjorde du for, at det forsvandt?

Anmeld

27. januar 2014

Fine_007

C8 skriver:

Jeg ville også umiddelbart sige hormon knupper.. de ligner i hvert fald min søns fra den tid
Vi kunne ikke gøre noget for at komme af med Simons - de forsvandt af sig selv efter et par måneder

Anmeld

27. januar 2014

Lykke:)

C8 skriver:

Hvad gjorde du for, at det forsvandt?

Hormonknopper. De forsvinder af sig selv min dreng på 2 måneder har dem også.

Anmeld

27. januar 2014

M&N

MorTilMalucca skriver:

Jeg lod det bare være. Jeg smurte med lidt hudcreme men det går væk af sig selv

Anmeld

27. januar 2014

Clisolka

Jeg vil også sige hormonknopper - det er ganske harmløst på de små, selvom det kan se forfærdeligt ud 

Oliver har stadig lidt af og til, og han er nu 19 uger  Han får dem dog typisk i hovedbunden 

Anmeld

27. januar 2014

Mor Christa

Nå ja, du har jo fået svar, og det er det samme svar som jeg ville give; det ligner bestemt hormonknopper De går, som alle de andre piger også siger, væk af sig selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.