Hva går jeres 4 årig til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
12 svar
3 synes godt om
27. januar 2014

Orkide86

Jeg har længe tænkt på om ikke min datter skulle gå til et eller andet. idræt af en eller slags.

Hva går jeres til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mirjam123 skriver:

Jeg har længe tænkt på om ikke min datter skulle gå til et eller andet. idræt af en eller slags.

Hva går jeres til?

Min datter bliver 5 år til marts. Hun startede til rytmik i august 2013 og hun ELSKER det. Det er 1 gang om ugen.

Nu er hun lige startet til mini mini håndbold og det synes hun er rigtig sjovt. Det er også 1 gang om  ugen.

Det ene er om mandagen og det andet er om lørdagen. Når hun rykker på et hold større i håndbold og skal træne i hverdagene stopper hun med rytmik, da det ellers bliver for meget i hverdagene.

Anmeld

27. januar 2014

Kamilla-m

Min datter går til gymnastik hver torsdag - og så er vi alle til familie svømning om fredagen :-)

Anmeld

27. januar 2014

Orkide86

MoarHvidovre skriver:

Min datter bliver 5 år til marts. Hun startede til rytmik i august 2013 og hun ELSKER det. Det er 1 gang om ugen.

Nu er hun lige startet til mini mini håndbold og det synes hun er rigtig sjovt. Det er også 1 gang om  ugen.

Det ene er om mandagen og det andet er om lørdagen. Når hun rykker på et hold større i håndbold og skal træne i hverdagene stopper hun med rytmik, da det ellers bliver for meget i hverdagene.

lyder som en god ide.

Jeg overvejer om hun skal gå til svømning

Anmeld

27. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mirjam123 skriver:

lyder som en god ide.

Jeg overvejer om hun skal gå til svømning

Det overvejede vi også. Men det er så svært, at komme ind på de rigtige hold på nogen ok tidspunkter. Vi kunne få tid søndag kl. 13, men gider ikke, at have ødelagt en hel søndag.

Anmeld

27. januar 2014

Mum33

Svømning om vinteren, fodbold om sommeren og gymnastik året rundt

Anmeld

27. januar 2014

ano14316

Mirjam123 skriver:

Hva går jeres til?

Nu er min søn godt nok kun 2 år, men han gik til ridning i sommer.. og hvis han vil igen skal han da også tmstarte op til foråret...

Anmeld

27. januar 2014

lineog4

Den mindste der bliver 4 til juli går til svømning. Efter sommerferien starter han i mor/barn kor og så ville han gerne gå til håndbold, men vi får se.

Den store dreng (er 6 nu) har gået til håndbold, musik og svømning fra han var 4 (og gør det stadig)

Anmeld

27. januar 2014

Monski

Mirjam123 skriver:

Hva går jeres til?

Anthon er 4 og går til svømning
Først gik han til gymnastik, men det kunne han virkelig ikke lide og han fik slet ikke noget ud af det, til gengæld så ELSKER han at gå til svømning! Det er ugens højdepunkt

Anmeld

27. januar 2014

siw84

Sebastian bliver 4 her i februar. Han går til svømning hver onsdag og starter til fodbold til marts  Som også vil være en gang om ugen.
så holder vi den også der for at der ikke sker alt for meget i løbet af ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.