Kender I det ? Hvor bliver tiden dog af ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. august 2009

MorCamilla

Kender I den følelse? jeg sidder og bliver helt trist af at tænke på det, jeg synes at det var i sidste uge at jeg fødte Mikkel med AKK i Viborg, jeg synes ikke det er længe siden de kørte ham til operation, jeg synes ikke det er ret længe siden at vi blev udskrevet og fik vores lille søn med hjem.. Jeg synes I det hele taget ikke det er ret længe siden at han var en lille baby, der bare hyggede sig i mine arme..

men nu er han 3½ år, han kan gå, snakke, råbe, skrige, løbe, tegne, cykle, male, bygge med lego, sove i sin egen seng osv osv osv.. Det er simpelthend utroligt som tiden flyver afsted..

Ved ikk lige hvad jeg ville med mit indlæg, ville vel bare skrive det tror jeg ;-)

Kram fra Camilla..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Du er ikke den første der har givet udtryk for den følelse herinde. Men tillykke med din skønne søn - måske er du ved at være klar til at tage hele turen en gang til?

Anmeld

2. august 2009

Maddox

Puhh ha ja.. kender følelsen..! 

Filippa skal starte i skole i næste uge... GISP!!! Min lille pige.. Husker hendes første skridt og første ord, som var det igår..

Selv med Silas på 4 mdr. går det ALT for hurtigt, men denne gang er vi nok lidt bedre til at nyde det, fordi den "gode" tid, hvor han er lille, bare lige pludselig er væk..

Anmeld

3. august 2009

MorCamilla

Rosa skriver:

Du er ikke den første der har givet udtryk for den følelse herinde. Men tillykke med din skønne søn - måske er du ved at være klar til at tage hele turen en gang til?

NEJ det er jeg vist ikke, jeg tænker stadig alt for meget på at det kan gå galt igen og næste gang er det ikke kun manden jeg skal undvære i lang tid pga et sygehus ophold det er okså Mikkel og det har jeg bestemt ikke lyst til at udsætte hverken ham eller mig for.. Og så har jeg også lige den der med at der skal en mand til for at lave et barn ;-) he he.. ;-) Så der går nok noget tid endnu.. :-)

Anmeld

3. august 2009

MorCamilla

Solajma skriver:

Puhh ha ja.. kender følelsen..! 

Filippa skal starte i skole i næste uge... GISP!!! Min lille pige.. Husker hendes første skridt og første ord, som var det igår..

Selv med Silas på 4 mdr. går det ALT for hurtigt, men denne gang er vi nok lidt bedre til at nyde det, fordi den "gode" tid, hvor han er lille, bare lige pludselig er væk..

Puha da, ja jeg kan ment følge dine tanker, det er bare så uvrirkeligt at hun allerede skal i skole..
Min mor pjeler at sige til mig når jeg brokker mig lidt over at tiden går alt for hurtigt, så siger hun altid, bare vent til han skal i skole, så går tiden rigtig stærkt, der kan man følge dem fra børnehave klassen og op igemmen årene... Og jeg tror desværre hun har ret...

Vores små børn er slet ikke så små mere ;-)

Anmeld

3. august 2009

Mathilde

Min lille Celina er kun 21dage gammel idag og jeg synes allerede det går alt for stærkt....
Jeg synes det var lige for lidt siden, at jeg gik og talte ned til terminen og lige for lidt siden jeg lå med de vildeste smerter og pressede hende ud men nu er det allerede 3uger siden
Så ja, jeg kender allerede følelsen...

Knus Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.