Regntøj, termotøj størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2014

Leneur

Er simpelthen så meget i tvivl hvad angår størrelser. Min 4 1/2 årige datter er knap 1 meter høj og meget slank, så tænker om det skal være størrelse 104 men hvad så hvis hun lige pludselig skyder i vejret, så er en 110 jo også på tale.
Hvilke mærker er små i størrelsen og hvilke er store i størrelsen?
Hvad ville i gøre? For som udgangspunkt skal hun jo helst kunne bruge det længe men også uden at svømme og sejle i det. Argh dilemma.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

De3Guldklumper

Leneur skriver:

Er simpelthen så meget i tvivl hvad angår størrelser. Min 4 1/2 årige datter er knap 1 meter høj og meget slank, så tænker om det skal være størrelse 104 men hvad så hvis hun lige pludselig skyder i vejret, så er en 110 jo også på tale.
Hvilke mærker er små i størrelsen og hvilke er store i størrelsen?
Hvad ville i gøre? For som udgangspunkt skal hun jo helst kunne bruge det længe men også uden at svømme og sejle i det. Argh dilemma.

Jeg har altid brugt name it i termotøj. Når jeg har købt til forårs sæsonen har jeg købt så der var opsmøg på bukser og ærmer for så har de kunne passe det ind i efteråret også

Anmeld

27. januar 2014

Leneur

Pylle3 skriver:

Jeg har altid brugt name it i termotøj. Når jeg har købt til forårs sæsonen har jeg købt så der var opsmøg på bukser og ærmer for så har de kunne passe det ind i efteråret også

Ja men hun vil bare komme til at sejle rundt hvis det bliver alt for stort eller bukserne enten hænger nede om hælene eller skal snøres så meget ind at de er ubehagelige at have på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.