Happy happy happy!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
2 svar
5 synes godt om
27. januar 2014

Anonym trådstarter

Iiiiiih hvor det kribler og kravler i mig! Er så glad! Min fantatiske kæreste og jeg er igang med PB, og jeg er så lykkelig!
Har fundet ud af, at der åbenbart er et testmonster gemt i mig! For er kun 3+1 (hvis jeg er noget) men kan ikke vente med at teste!!
Jeg er bare så glad! Og så positiv omkring alting! Vi er stadig unge og hvis det ikke sker nu, så sker det forhåbentligt bare senere! Meeen ville jo være fantastisk at give manden en positiv test, inden han tager tilbage i flyvåbenet på næste mandag! Uuuh det er så svært at vente, med at teste!!
Bare en masse glade forhåbninger og positiv energi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

M&N

Anonym skriver:

Iiiiiih hvor det kribler og kravler i mig! Er så glad! Min fantatiske kæreste og jeg er igang med PB, og jeg er så lykkelig!
Har fundet ud af, at der åbenbart er et testmonster gemt i mig! For er kun 3+1 (hvis jeg er noget) men kan ikke vente med at teste!!
Jeg er bare så glad! Og så positiv omkring alting! Vi er stadig unge og hvis det ikke sker nu, så sker det forhåbentligt bare senere! Meeen ville jo være fantastisk at give manden en positiv test, inden han tager tilbage i flyvåbenet på næste mandag! Uuuh det er så svært at vente, med at teste!!
Bare en masse glade forhåbninger og positiv energi!

Jeg kan godt huske den total glæde ved at være igang med at lave ønskebarnet Hepper på jer!

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Jeg kan godt huske den total glæde ved at være igang med at lave ønskebarnet Hepper på jer!

Ih ja det så dejligt! :-) som en nyforelskelse!
Mange tak! Hep endelig! Dejligt med al hjælp vi kan få! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.