Falsk strubehoste hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
6 svar
2 synes godt om
27. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej, min søn begyndte meget pludseligt at hoste som en søløve her til aften, han er 3.. Sidste sommer var vi på sygehuset med falsk strubehoste og er 100 på at der er det samme denne gang, ringede til vagtlægeb som sendte mig ud på en gåtur i 20 min og skulle derefter ringe tilbage, det gjorde jeg med besked på at vi bare skulle gå ud hver gang han fik vejrproblemer!?!? jeg er jo røv bekymret nu og aner ikke hva. Jeg skal gøre?! hvornår er nok nok, og hvornår kan jeg tillade mig at ringe igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej, min søn begyndte meget pludseligt at hoste som en søløve her til aften, han er 3.. Sidste sommer var vi på sygehuset med falsk strubehoste og er 100 på at der er det samme denne gang, ringede til vagtlægeb som sendte mig ud på en gåtur i 20 min og skulle derefter ringe tilbage, det gjorde jeg med besked på at vi bare skulle gå ud hver gang han fik vejrproblemer!?!? jeg er jo røv bekymret nu og aner ikke hva. Jeg skal gøre?! hvornår er nok nok, og hvornår kan jeg tillade mig at ringe igen? 

hvis det er falsk strubehoste kan de ikke rigtig gøre noget ved det...

det er ud og være så han kan få det kolde luft det burde virke, og ellers kolde drikke, gi en sodavandsis osv osv. det er det der hjælper .
god bedring med ham

Anmeld

27. januar 2014

lineog4

Linus hoster også i de her dage som en søløve. Men der er ikke meget at gøre ved det og ville selv kun reagerer hvis han får høj feber eller har svært ved at trække vejret. Vi har sovet 3 timer i nat - har lige ringet barnsyg og håber så jeg kan få slået det ned med kærlighed 

God bedring til din lille trold

Anmeld

27. januar 2014

dorthemus

Min datter får det hver 3. måned og har det nu igen...det lyder værre end det er

Anmeld

27. januar 2014

tweety2060

HÅber han har det bedre.
Kold luft, hævde hovedgærde, is kold drikkelse, evt smertestillende kan hjælpe.
Hvis han bliver mere vejrtrækningsbesværet med indtrækninger ( maven arbejder meget for at trække vejret ) Kan han få brug for at blive set og evt få inhalationer.
DEt er en virus som sætter sig ved strubehovedet og hæver Og derfor mindre passage til vejrtrækning. Det bliver som regle værst om aften og varer ml 2-7 dage. Ellers ring til egen læge i dag og få råd og vejl

Anmeld

27. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi hoster alle 4 hjemme hos os og i sær børnene vores børn lyder som søløver. Vores dreng led meget af det da han var lille. Der er ikke så meget, at gøre. Frisk luft, et køligt rum og kolde drikke er det som der hjælper bedst

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for råd piger jeg sov ikke i nat, da Bette fik vejrtrækningsproblener rigtig ofte! Vi ringede til lægen i dag og det var såmænd falsk strubehoste, og hvis han igen får vejrtrækningsproblemer skal vi lige en tur på sygehuset og have noget for det, men vi regner med at det går  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.