hjælp tøser.. har brug for jeres ideer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. august 2009

MizzEva

jeg har en kusine der skal giftes, og jeg er sørme blevet den heldige der skal planlægge polterabend...

Kom med alle jeres ideer, erfaringer, goe og dårlige... HVAD skal vi lave?
Det må ikke koste overdrevet meget...

please har brug for hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

MetteT

MizzEva skriver:

jeg har en kusine der skal giftes, og jeg er sørme blevet den heldige der skal planlægge polterabend...

Vi var blandt andet ude at indspille en cd på min polterabend.. Det var bare så skide sjovt altså... Men nu var vi også alle typerne der bare gir den gas foran mikrofonen.. (selvom ingen af os kan synge)

Jeg har også været i wellnes på en af mine veninders, og det vare bare rigtig lækkert, total forkælelse.. Vi fik en tyrkisk hamam.. Sååå dejligt...

På en anden venindes var hun ude at få taget nogel erotiske billeder til mandens morgengave.. Det var også en succes...

Knus Mette...
som har 1 års bryllupsdag i dag...  

Anmeld

2. august 2009

Mum33

Vin fandt en landmand som viste grise frem og som gav min søster nogle opagver. Det var gratis  Bagefter "gocar" og afslutningsvis grill i haven og bytur. Super dag der stod hver deltager i 350 kr.

Min søster er så lige blevet inviteret til polterabend der koster 1800 kr pr deltager + drikkervarer  Det syntes jeg bare er for meget.

Ellers hvad med mavedans, sumo-brydning eller kajak.

Hvis jeg må komme med endnu et råd, så læg en dato nogle uger før bryllupet. Var til et polteraben i sommers, som var weekenden før bryllupet og hun stod nærmest i døren og ventede på os, så ingen overraskelse

God fornøjelse.

Anmeld

2. august 2009

Ox.

Vi holdte polterabend mødet sammen med drengene, og blev enige om, at om dagen holdte vi det hver for sig, hvor drengene gjorde deres ting, og tøserne deres, så mødtes vi alle om eftermiddagen hvor parret skulle indspille CD, ham der skulle gøre det, tog det groveste pis på dem, det var simpelthen SÅ sjovt!
Bagefter spiste vi allesammen sammen, og festede resten af natten, det var super hyggeligt!

Hvad angår kun os tøser, så var vi på bar, sendte hende ud og blive masseret ved en synsk kvinde, hvilket hun var helt vild med, så var vi i lasermatic også, også RIGTIG sjovt, og så bare en masse hyggen diverse steder  ..

Men det med cd'en med begge 2, var helt igennem fantastisk og så sjovt! Rigtig god afslutning inden fest!

Anmeld

2. august 2009

sarahb

sumo brydning, indspille cd, lære afrikansk dans, pole dancing, human soccer, luft ballon..
Alt muligt.. kommer nok mest an på hvor i Dk det skal holdes

Anmeld

3. august 2009

TbCp

MizzEva skriver:

Jeg har lige været til polterabend hvor vi bla. var ude at iindspille en cd + spillede kæmpe bordfodbold (det var kanonsjovt!!!)

Anmeld

3. august 2009

TbCp

Min kusine var til polterabend hvor de skulle tegne croquis, erotisk, det havde vist været ret sjovt.

Men hvad har din kusine af interesser?

Anmeld

3. august 2009

Guldet

Sidst jeg var til polterarbend.. var vi ret aktive, men det passede perfekt for den kommende brud, da hun selv er total aktiv/sporty til hverdag..

Vi startede med at mødes alle sammen ved parret og vække dem, derefter gik vi alle samlet ned til brudens forældre og spiste rundstykker,,
Der tog piger og drenge hver for sig.. hver person havde drikke varer med.. så den kommende brud og gom så de ikke tørstede,, hihi

Vi piger skulle starte ud med at sejle i kano.. vildt hyggeligt , da vi havde sejlet lidt stoppede vi ved en mark og der blevet taget nogle flotte billeder af den kommende Brud.. som der skulle blive til en kalender.. som han så fik i lørdags til deres bryllup

efter kano turen, ventede der nogle tandemcykler... også cyklede vi derud af,, også vildt skægt., vi cyklede ud på en gård hvor vi skulle mødes med drengene og lave nogle sjove lege med dem.. og om aftens grillede vi hjemme ved brudens forældre, vi havde hver især taget noget tilbehør med. derefter festede vi natten lang..

Anmeld

3. august 2009

netdaddy

Hvad med Baboon City eller noget lignende?

Det er sjovt, underholdende og anderledes og koster ikke mere end ca. 200,- kr. så vidt jeg husker.

Men det kræver selvfølgelig at din kusine er lidt af et legebarn....

Anmeld

3. august 2009

Dictes mor

Jeg har også prøvet, hvor vi fandt en landmand, hvor vi fik lov til at malke en ko, flytte halmballer med traktor en meget mere, det var ret sjovt. SÅ har vi været ude at ride på islændere, danset linedance (det var bare for sjovt), pustet glas, kørt gokarts, og ellers hygget med picnic osv.

Der er mange ting man kan. På min polterabend spiste vi brunch på en café, så tog vi på aros, og så hjem  til en veninde og se stolthed og fordom og spise jordbær og drikke hvidvin. Det var rigtig hyggeligt! Jeg er ikke til det helt vilde, så vi gjorde det helt stille istedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.