Langelandsfestivalen med 1 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
9 svar
3 synes godt om
26. januar 2014

Bertris

Kæresten og jeg har snakket om at tage på langelandsfestivalen som frivillige til sommer med vores datter som vil være 1 år og 4 mdr på det tidspunkt. Da jeg var frivillig for et par år siden så jeg mange med mindre børn, men hvordan klarer man en festival som frivillig med en lille en med?
- Vil rigtig gerne hører folk med erfaring med børn på festivaller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Bertris

Ingen med erfaringer?

Anmeld

27. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

jeg har prøvet at være frivillig, dog en anden festival, og jeg kan ikk se mig selv have overskud til et lille barn samtidig. Jeg skulle arbejde 30 timer på 4 dage. Og ville også gerne se nogen optrædener. Så med mindre i præcis ikk har vagt samtidig, så kan i måske godt, men kan ikk helt se ideen i det fra barnets vinkel. 

Anmeld

27. januar 2014

Bertris

Mor11 skriver:

jeg har prøvet at være frivillig, dog en anden festival, og jeg kan ikk se mig selv have overskud til et lille barn samtidig. Jeg skulle arbejde 30 timer på 4 dage. Og ville også gerne se nogen optrædener. Så med mindre i præcis ikk har vagt samtidig, så kan i måske godt, men kan ikk helt se ideen i det fra barnets vinkel. 

Synes ikke problemet var overskud sidst jeg var frivillig

Anmeld

27. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Bertris skriver:

Synes ikke problemet var overskud sidst jeg var frivillig

Kommer måske også an på hvad du er frivillig som? Tænker du at kunne have barnet med dig hele tiden? Jeg stod i en VIP madbod, og der var der bestemt ikke tid til småbørn. 

Men generelt har jeg aldrig forstået det der med at have små børn med på festivaler. kan ikk helt se hvad de får ud a det. Men det er måske bare mig. 

Anmeld

27. januar 2014

Bertris

Mor11 skriver:

Kommer måske også an på hvad du er frivillig som? Tænker du at kunne have barnet med dig hele tiden? Jeg stod i en VIP madbod, og der var der bestemt ikke tid til småbørn. 

Men generelt har jeg aldrig forstået det der med at have små børn med på festivaler. kan ikk helt se hvad de får ud a det. Men det er måske bare mig. 

Lavede mad til alle de frivillige da jeg var afsted
Det er mere for at komme ud sammen som familie, i stedet for at sidde hjemme hele sommeren og kukke lure

Anmeld

27. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Bertris skriver:

Lavede mad til alle de frivillige da jeg var afsted
Det er mere for at komme ud sammen som familie, i stedet for at sidde hjemme hele sommeren og kukke lure

Okay personligt ville jeg nok finde noget mere børnevenligt

Anmeld

27. januar 2014

Kris89

enig, synes måske ikke et festival er stedet at være sammen som familie. og da slet ikke hvis forældrene skal lave bare en lille smule samtidig.

slå et telt op ude i haven og start stereoanlægget - lav bålmad og hyg jer, er sikker på det er et større hit

Anmeld

27. januar 2014

lineog4

Vi har været og skal være igen frivillige på Roskilde festivalen. Vi bor Roskilde og mormor kommer og bor med børnene. De er med ude på festivalen i dagene op til (men ikke mens vi er på vagt, alt for lang tid, og vi skal jo også arbejde), og var så med ude sønda. - det var vores søns 3 års fødselsdag så vi holdt den foran orange scene. Og de var med ude torsdag men så tager vi hjem før 21, før festivalen bliver en rigtig voksenfest  Vi havde så selv fredag og lørdag der ude og for os er en del af festivalen også voksentiden.... 

Tror Langeland er en del anderledes end Roskilde så kan ikke sammenlignes - for jeg ville aldrig bo med børn på RoskildeRoskilde

Anmeld

27. januar 2014

Bertris

Kris89 skriver:

enig, synes måske ikke et festival er stedet at være sammen som familie. og da slet ikke hvis forældrene skal lave bare en lille smule samtidig.

slå et telt op ude i haven og start stereoanlægget - lav bålmad og hyg jer, er sikker på det er et større hit

det kan vi ikke

Men det var ikke alternativ jeg spurgte efter, det var erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.