Efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
6 svar
1 synes godt om
26. januar 2014

Anonym trådstarter

Har set en træd med det før, men kan ikkr finde den. 

Hvor længe skal der gå fra sa, før man må have sex igen? 

har også læst det er nemmere at blive gravid efter en sa, er det sandt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Har set en træd med det før, men kan ikkr finde den. 

Hvor længe skal der gå fra sa, før man må have sex igen? 

har også læst det er nemmere at blive gravid efter en sa, er det sandt? 

Jeg havde en SA for lidt over 2 måneder siden og er endnu ikke blevet gravid igen. Min læge anbefalede at vi ventede med at påbegynde babyprojektet til efter jeg havde haft en normal menstruation igen. Da jeg spurgte ind til det, sagde han dog at der ikke ville ske noget hvis vi gik i gang med det samme - det andet var bare for at give kroppen lidt ro.

Anmeld

26. januar 2014

LinLin

Der sker intet ved at gå igang med det samme man føler sig klar! Lægerne ser gerne at man venter til næste mens af hensyn til at udregne termin... Det var vi pænt ligeglade med første gang det skete her og jeg blev gravid igen tre uger senere og fik en sund og rask Adam ud af det vi gik igang da jeg var stoppet med at bløde og havde været til tjek.

Anmeld

26. januar 2014

Manna

Du bør vente til du ikke bløder mere af hensyn til infektionsrisiko. Jeg aborterede i nov/dec, har haft mens 2 gange og er endnu ikke blevet gravid.

Anmeld

26. januar 2014

JH12

I de papir jeg har fået efter en medicinsk abort, står der man helst skal undgå sex indtil man ikke bløder mere, kan man ikke vente, skal man beskytte sig med kondom. Og fik samtidig afvide at jeg helst skulle vente med projekt baby til jeg har haft en normal cyklus

Anmeld

26. januar 2014

FruK

Vi ventede til jeg holdt op med at bløde. Det tog en uges tid.

Jeg ved ikke om det er rigtigt at man nemmere bliver gravid, men vi ville i hvert fald udnytte det, hvis der var noget om det - så vi skyndte os at klø på. Og keglen gravid før jeg fik mens.

Anmeld

26. januar 2014

Mother-love

Jeg havde en sa her for snart 2 uger siden. Og fik af vide at lægen der scannede mig at vi måtte gå igang igen med det samme.
Men at vi helst skulle vente med at have sex til når jeg ikke blødte mere, af risiko for infektion.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.