Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har set en træd med det før, men kan ikkr finde den.
Hvor længe skal der gå fra sa, før man må have sex igen?
har også læst det er nemmere at blive gravid efter en sa, er det sandt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har set en træd med det før, men kan ikkr finde den. Hvor længe skal der gå fra sa, før man må have sex igen? har også læst det er nemmere at blive gravid efter en sa, er det sandt?
Jeg havde en SA for lidt over 2 måneder siden og er endnu ikke blevet gravid igen. Min læge anbefalede at vi ventede med at påbegynde babyprojektet til efter jeg havde haft en normal menstruation igen. Da jeg spurgte ind til det, sagde han dog at der ikke ville ske noget hvis vi gik i gang med det samme - det andet var bare for at give kroppen lidt ro.
Der sker intet ved at gå igang med det samme man føler sig klar! Lægerne ser gerne at man venter til næste mens af hensyn til at udregne termin... Det var vi pænt ligeglade med første gang det skete her og jeg blev gravid igen tre uger senere og fik en sund og rask Adam ud af det vi gik igang da jeg var stoppet med at bløde og havde været til tjek.
Vi ventede til jeg holdt op med at bløde. Det tog en uges tid.
Jeg ved ikke om det er rigtigt at man nemmere bliver gravid, men vi ville i hvert fald udnytte det, hvis der var noget om det - så vi skyndte os at klø på. Og keglen gravid før jeg fik mens.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128