Sådan en møgunge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.371 visninger
22 svar
4 synes godt om
26. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja det er min egen dreng jeg taler om. Han er simpelthen noget så belastende og han er bare så irriterende for tiden. Har snart stået på i 1 måneds tid. Jaja jeg ved godt han kun er 3 år +/- og der er noget der så flot hedder selvstændighedsfase/alder osv. Men hallo... hvad *BIIIIIP* kan jeg bruge det til lige nu? Jeg er så træt og udkørt. Han kan virkelig bringe mit P*s i kog! 

Han høre overhovedet ikke efter hvad der bliver sagt. 

Han bliver ved og ved og ved. Har snart prøvet alt! Har lyst til at stikke af fra det hele. Idag var han altså tæt på at ryge ud over altanen (host host) ironi kan forekomme 

Læste lige en artikel i avisen her i formiddag. Noget om at børn ikke altid gør en lykkelige. Åhhh ha det kan der sgu være noget om! SUK! Lige fortiden er min dreng til salg til LAVST bydende. 

Meeeen nå det så er sagt... så KNUSE-ELSKER jeg ham jo! 

Han er mit ét og alt og vil gå gennem ild og vand for ham. MEN jeg havde altså lige brug for at komme ud med det... Han er bare en MØGUNGE. En møgunge som jeg elsker at hade <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

Kløver

Min dreng har også været en prøvelse ind imellem, han trænger til at komme i børnehave

Anmeld

26. januar 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

Ja det er min egen dreng jeg taler om. Han er simpelthen noget så belastende og han er bare så irriterende for tiden. Har snart stået på i 1 måneds tid. Jaja jeg ved godt han kun er 3 år +/- og der er noget der så flot hedder selvstændighedsfase/alder osv. Men hallo... hvad *BIIIIIP* kan jeg bruge det til lige nu? Jeg er så træt og udkørt. Han kan virkelig bringe mit P*s i kog! 

Han bliver ved og ved og ved. Har snart prøvet alt! Har lyst til at stikke af fra det hele. Idag var han altså tæt på at ryge ud over altanen (host host) ironi kan forekomme 

Læste lige en artikel i avisen her i formiddag. Noget om at børn ikke altid gør en lykkelige. Åhhh ha det kan der sgu være noget om! SUK! Lige fortiden er min dreng til salg til LAVST bydende. 

Han er mit ét og alt og vil gå gennem ild og vand for ham. MEN jeg havde altså lige brug for at komme ud med det... Han er bare en MØGUNGE. En møgunge som jeg elsker at hade <3

Stakkels dig!
Jeg kan meddele dig om at du absolut ikke er den eneste der har en ca 3 årig dreng, som er en møgunge.. 
Min vil SLET heller ikke høre efter, han løber om hjørner med mig, gør ikke hvad jeg siger til ham, er begyndt at LYVE overfor mig!! (hver morgen siger han at han har det dårligt fordi han ikke vil i børnehave)..
Vi kæmper tit og ofte med ham ISÆR om eftermiddagen!! Han får det ene flip efter det andet og don't even get me started på den tur vi havde i Bilka i går!! Puha, jeg glæder mig til trodsalderen er lidt mere overstået !! 

Vi kan glæde os over at vi i det mindste har ro fra nu af og til i morgen tidlig  

Kæmpe kram til dig og din elskede møgunge  

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Stakkels dig!
Jeg kan meddele dig om at du absolut ikke er den eneste der har en ca 3 årig dreng, som er en møgunge.. 
Min vil SLET heller ikke høre efter, han løber om hjørner med mig, gør ikke hvad jeg siger til ham, er begyndt at LYVE overfor mig!! (hver morgen siger han at han har det dårligt fordi han ikke vil i børnehave)..
Vi kæmper tit og ofte med ham ISÆR om eftermiddagen!! Han får det ene flip efter det andet og don't even get me started på den tur vi havde i Bilka i går!! Puha, jeg glæder mig til trodsalderen er lidt mere overstået !! 

Vi kan glæde os over at vi i det mindste har ro fra nu af og til i morgen tidlig  

Kæmpe kram til dig og din elskede møgunge  

Han er SÅ strid. Han sparker, slår, "lyver", Høre ikke efter, bander, spytter og er bare SÅ belastende! 

Imorges råbte han HOLD KÆFT MOR 

Anmeld

26. januar 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

Han er SÅ strid. Han sparker, slår, "lyver", Høre ikke efter, bander, spytter og er bare SÅ belastende! 

Imorges råbte han HOLD KÆFT MOR 

Puuh! Min har heldigvis ikke fattet det der med bandeord endnu, men han spytter til gengæld! og jeg skææælder ud: "VICTOR!! jeg vil ikke have at du spytter!!!" og så griner han mig op i hovedet.
Jeg er gravid, og han har en tendens til at løøbe rundt og så "ramme" ind i folk med hænderne, og jeg vil ikke have det! Men han bliver bare VED, så babyhulen får nogle slag i løbet af sådan en dag! det er simpelthen SÅ irriterende! Han sparker også når han bliver skiftet - fuck det kan gøre naller! 

Anmeld

26. januar 2014

monzemussen

Uh hvor er du dog ikke den eneste. Christian er 3 1/2 og driver mig også til vandvid. Hører ikke efter. Osv. Glæder mig til det er overstået. Hans "selvstændighedsalder" er blevet styrket på grund af hans far (er selv med ham) og det er en laaang historie. Hilsen en mor som engang i mellem kan blive mindre vanvittig :-), men som dog stadig elsker ham ubetinget

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Puuh! Min har heldigvis ikke fattet det der med bandeord endnu, men han spytter til gengæld! og jeg skææælder ud: "VICTOR!! jeg vil ikke have at du spytter!!!" og så griner han mig op i hovedet.
Jeg er gravid, og han har en tendens til at løøbe rundt og så "ramme" ind i folk med hænderne, og jeg vil ikke have det! Men han bliver bare VED, så babyhulen får nogle slag i løbet af sådan en dag! det er simpelthen SÅ irriterende! Han sparker også når han bliver skiftet - fuck det kan gøre naller! 

Det med at spytte gjorde vores dreng også da han var mindre. Der hjalp det at sige at hvis han skulle spytte så kunne han gøre det i toilettet så var det pludselig ikke så sjovt længere. MEN det virker bare ikke nu. Grrr....

Det med HOLD KÆFT prøver vi at ignorere ellers siger jeg at herhjemme taler vi ordentlig til hinanden osv. 

Men seriøst... det er som at tale til en dør!! 

Anmeld

26. januar 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

Det med at spytte gjorde vores dreng også da han var mindre. Der hjalp det at sige at hvis han skulle spytte så kunne han gøre det i toilettet så var det pludselig ikke så sjovt længere. MEN det virker bare ikke nu. Grrr....

Det med HOLD KÆFT prøver vi at ignorere ellers siger jeg at herhjemme taler vi ordentlig til hinanden osv. 

Men seriøst... det er som at tale til en dør!! 

haha! I hear you! Det er virkelig som at opdrage en dør!! Puuha 

Anmeld

26. januar 2014

DianaRJS

Anonym skriver:

det lyder som min på 4 herhjemme han er også ved at bringe mit pis i kog.. f.eks bar ei dag til aftensmaden kunne han ikke forstå man spiste og ikke legede med maden efter 20 min hvr han stadig ikke hørte efter blev jeg jordens grummeste mor og sagde tak for mad for ham tog hans mad og stilte væk.... og nej lige pt med de 2 små og en storebror der bare er vedf at skulle i skole så er luntenaltså bare meget meget meget minimal, men løfter mig selv ved at sige det bliver bedre det er bare en fase

Anmeld

26. januar 2014

monzemussen

Mor Christa skriver:

Christian har det så med at slå istedet for. Det er lige meget hvad jeg Gør han bliver ved. Og griner mig direkte i hovedet.thar prøvet at gå væk fra ham og forklaret pædagogisk korrekt at man ikke slår og at mor bliver ked af det, men det er en dør at snakke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.