Ville i være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
5 synes godt om
26. januar 2014

Annemette07

Jeg tror ikk vi skal være det som sådan, men nu spørg jeg lige af.

Min mand var ved at putte vores søn på 3mdr i liften. Lige som han får ham lagt falder liften på gulvet med ham i, og han skreg/græd rimelig hurtig efter.

Ville i være bekymret? Mener at have hørt skaden ikk skulle være så stor når barnet græd forholdvis hurtig? Han sover lige nu og faldt hurtig i søvn. Ville i ikk bare holde øje med ham eller hvad tænker i? :

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

EnSødMor

Annemette07 skriver:

Jeg tror ikk vi skal være det som sådan, men nu spørg jeg lige af.

Min mand var ved at putte vores søn på 3mdr i liften. Lige som han får ham lagt falder liften på gulvet med ham i, og han skreg/græd rimelig hurtig efter.

Ville i være bekymret? Mener at have hørt skaden ikk skulle være så stor når barnet græd forholdvis hurtig? Han sover lige nu og faldt hurtig i søvn. Ville i ikk bare holde øje med ham eller hvad tænker i? :

Altså hvor langt faldt liften ned? lå han stadig i liften efter?  

han kan jo have fået et ordentlig smæk i nakken, jeg ville lige holde øje med ham i løbet af natten og når han vågner ville jeg trykke lidt for at mærke om det gjorde ondt på ham, for at være sikker på ingen skade er sket,  

Anmeld

26. januar 2014

Chris86

Tænker han "bare" blev forskrækket

Anmeld

26. januar 2014

Annemette07

EnSødMor skriver:

Altså hvor langt faldt liften ned? lå han stadig i liften efter?  

han kan jo have fået et ordentlig smæk i nakken, jeg ville lige holde øje med ham i løbet af natten og når han vågner ville jeg trykke lidt for at mærke om det gjorde ondt på ham, for at være sikker på ingen skade er sket,  

50-60 cm ja han lå i liften da det skete :-(
Ja var også lidt det jeg tænkte, men gråden varede kun det som jeg vil mene svare til chokket, men ja har også tænkt mig lige at holde skarpt øje med ham for en sikkerheds skyld :-)

Anmeld

26. januar 2014

Mor Christa

Jeg prøvede det selv da min søn var 2 måneder gammel. Jeg skulle lige skifte liften over i den anden arm (min søn lå i liften), og i stedet tabte jeg den!!!  
min søn fløj ud og ned på fliserne!!!! Heldigvis landede han på sin dyne, men fuck jeg blev ked af det!
Jeg holdte øje med ham resten af dagen for at se om han skulle ændre adfærd eller noget, men hos os var det bare forskrækkelsen! 

Anmeld

26. januar 2014

Annemette07

Chris86 skriver:

Tænker han "bare" blev forskrækket

Ja det er også min tanke :-), men ville bare lige høre andres mening også for en sikkerheds skyld

Anmeld

26. januar 2014

EnSødMor

Annemette07 skriver:

50-60 cm ja han lå i liften da det skete :-(
Ja var også lidt det jeg tænkte, men gråden varede kun det som jeg vil mene svare til chokket, men ja har også tænkt mig lige at holde skarpt øje med ham for en sikkerheds skyld :-)

Okay, jeg tabte også min datter i liften da hun var 2 måneder ca, hun græd lige med det samme i 3 min, også sov hun... ;-) 

der var intet sket, men jeg havde sat alarm hver time, for at tjekke hendes vejrtrækningen osv, hele natten, og om morgen, da hun sku ammes, trykkede jeg hende lidt over det hele, uden noget smerte, så det var ok

Anmeld

26. januar 2014

Muffinmus

Jeg har også gjort det med den ene...tog liften og løftede, men det ene håndtag smuttede fra mig og vupti røg baby på gulvet. Men der skete intet andet end gråd heldigvis. Så bare hold ekstra øje.

Anmeld

26. januar 2014

M &.I

uf jeg har ondt af disse synd baby   ...  tror man bliver forakrække .. men hold lige øje med baby...  jeg har aldrig oplevet sådan .. heldigvis... jeg har være så forsigtig da han blev født og til nu...  håber baby har det fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.